پرافیت یا سکه؛ جواب رسمی Hamster Kombat

 

حساب رسمی بازی Hamster Kombat در شبکه X به سؤال یکی از کاربران درباره اهمیت پرافیت یا سکه پاسخ داد.

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی با درآمد دلاری که این روزها در شبکه‌های اجتماعی‌ترند شده، Hamster Kombat است. مهم‌ترین چالش این بازی تابه‌حال برای کاربران، اهمیت پرافیت یا سکه بوده که امروز صفحه رسمی بازی در شبکه X به سؤال یکی از بازیکنان به‌وضوح پاسخ داد.

پرافیت مهم‌تر است یا سکه؟

در جدیدترین اخبار و آموزش‌های Hamster Kombat به این سؤال که پرافیت مهم‌تر است یا سکه، پرداختیم و به‌احتمال زیاد میزان سود در هر ساعت یا PPH مهم‌تر خواهد بود. اگرچه کانال رسمی Hamster به این سؤال کاربران پاسخ داده است، اما گروهی معتقدند که نباید میزان سکه‌ها را با ارتقای کارت‌ها و کسب پرافیت هدر داد.

نتیجه تمامی اطلاعیه‌ها و اخبار متناقض را می‌توان این‌گونه خلاصه کرد: پرافیت مهم‌تر از سکه است. تیم توسعه‌دهنده بازی در پاسخ به سؤال زیر به‌وضوح پاسخ دادند: پرافیت!

چه چیزی مهم‌تر است؟ موجودی سکه یا سود در ساعت؟

یکی از کاربران ویدئویی دید که در آن سازنده سعی داشت کاربران را گمراه کند تا موجودی سکه‌ها را با افزایش پرافیت هدر دهند. لطفاً شفاف‌سازی کنید! باتوجه‌به اینکه فردا، ۲۳ خرداد ۱۴۰۳، توکن Hamster در بازار پیش از عرضه کوکوین آماده معامله می‌شود، زمان زیادی برای استخراج و ارتقای کارت‌ها باقی نمانده و باید هر چه سریع‌تر نسبت به خرج سکه‌ها به نحو احسن و ارتقای کارت‌های ارزشمند اقدام کرد. در ادامه، بهترین کارت‌های کامبو در چهار بخش زیر معرفی می‌شوند.

کارت‌های ارزشمند Hamster Kombat به‌طورکلی، با ورود به بازی تلگرامی Hamster Kombat و از طریق بخش Mine، می‌توانید چهار بخش زیر را مشاهده کنید:

  • Markets
  • PR & Team
  • Legal
  • Specials

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، کارت‌های ارزشمند اغلب در بخش Specials قرار دارند و بعدازاین بخش باید بر اساس اولویت به سمت کارت‌های Legal برویم. با ارتقای کارت‌های بخش ماین، شانس خود را در ایردراپ Hamster Kombat افزایش دهید. در حال حاضر فرصت کمی تا لیست‌شدن همستر باقی‌مانده، پس تا می‌توانید سکه‌های خود را با ارتقای کارت‌های مهم خرج کنید.

 

مطالب مرتبط