ویندوز ۱۱ ابزار اسنیپینگ را برای اسکرین‌شات‌ها به‌روزرسانی کرد

ایتنا – این اپ جدید همچنان به طور پیش‌فرض با فشار دادن همزمان دکمه لوگوی ویندوز، شیفت و S فعال می‌شود، ولی دربرگیرنده قابلیت‌های جدید و یک رابط کاربری جدید برای ویندوز ۱۱ شده است

این روزها اهالی مایکروسافت به سرعت و جدیت در حال انتشار به‌روزرسانی‌ها برای ویندوز ۱۱ هستند. در اینجا نگاهی می‌اندازیم به بیلد ۲۲۰۰۰.۱۹۴ پیش نمایش Insider ویندوز ۱۱ در کانال بتا. به نظر می‌رسد که این نسخه برای PCهای تجاری در «کانال پیش‌نمایش انتشار» باشد.

به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اگر شما درباره مسائلی که در جدیدترین آپدیت هم هنوز موجود بوده‌اند اطلاع ندارید، قطعا لازم است که با لیست مسائلی که مایکروسافت در حال حاضر از آنها مطلع است، و بر روی آنها کار می‌کند، آشنا شوید.

ابزار Snipping و Snip & Sketch کلاسیک با یک اپ ابزار اسنیپینگ جدید جایگزین می‌شوند. این اپ جدید همچنان به طور پیشفرض با فشار دادن همزمان دکمه لوگوی ویندوز، شیفت و S فعال می‌شود، ولی دربرگیرنده قابلیت‌های جدید و یک رابط کاربری جدید برای ویندوز ۱۱ شده است. با فشار دادن این کلیدهای ترکیبی یک باکس با گزینه‌هایی در بالای صفحه نمایشتان ظاهر می‌شود، ولی گوشه‌های این باکس دیگر تیز نیست (و گرد شده است)، و آسانتر می‌توان بلافاصله روش اسنیپینگ انتخاب‌شده را دید.

ویندوز 11 ابزار اسنیپینگ را برای اسکرین‌شات‌ها به‌روزرسانی کرد
ابزار اسنیپینگ اسکرین‌شات گرفته شده را به مجموعه ابزار ویرایشگری خاص خودش می‌فرستد. این مجموعه، مانند آنچه در ابزار Snip & Sketch بود، ساده هستند، ولی همه کنترل‌ها به بالای سطح رابط انتقال داده شده‌اند، و ساختار خاص ویندوز ۱۱ با گوشه‌های گرد به آنها اعمال شده است.

این ابزار اسنیپینگ جدید همچنین جدیدترین اپی است که برای کاربر امکان انتخاب تم ویندوز ۱۱ را می‌دهد. این مجموعه شامل حالت تاریک نیز می‌شود.

اپهای ماشین حساب و Mail و تقویم هم به‌روزرسانی شده‌اند. این اپ‌ها عمدتا از نظر سبک بصری آپدیت شده‌اند، ولی اپ ماشین‌حساب اکنون به قابلیتهای کاربردی بیشتر از قبل مجهز شده است.

طبق برنامه اعلام شده، مایکروسافت در روز ۵ اکتبر ۲۰۲۱ نسخه نهایی ویندوز ۱۱ را برای استفاده عموم عرضه خواهد کرد.

منبع: Itna

آموزش دوره Devops

مطالب مرتبط