ورژن جدید بازی بتلفیلد برای اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها منتشر شد

تیم توسعه‌دهنده DICE در عوض ارائه اطلاعات جدید پیرامون ورژن بعدی بازی سری بتلفیلد از ۲ بازی جدید در دنیای بتلفیلد رونمایی کرد. یکی از این بازی‌ها برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی طراحی شده و دیگری مخصوص دستگاه‌های موبایلی است.

بازی موبایلی جدید بتلفیلد که روز گذشته از آن رونمایی شد؛ تا سال ۲۰۲۲ قابل دسترس نخواهد بود. اگرچه فرآیند توسعه این بازی سال‌ها زمان برده است؛ اما تیم DICE برای اتمام روند توسعه آن به حداقل یک سال دیگر زمان احتیاج دارد. این بازی یک عنوان کاملا مستقل قلمداد شده و با همکاری استودیوی Industrial Toys توسعه خواهد یافت. بعلاوه ورژن جدید بازی بتلفیلد به منظور ارتقاء هرچه بیش‌تر تجربه گیمینگ موبایلی به‌صورت اختصاصی برای پلتفرم‌های موبایل طراحی شده است. در رابطه با ویژگی‌های این بازی جزئیات چندان دیگری منتشر نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که طرفداران با “نوعی تجربه کامل و پیشرفته مبتنی بر مهارت” سروکار خواهند داشت.

موضوع مهم‌تر اینکه تیم توسعه‌دهنده DICE اعلام کرد که بازی موبایلی بتلفیلد پیش از عرضه رسمی در سال آینده اکنون وارد یک دوره تست شده است. این پدیده بدان معناست که برخی کاربران منتخب دستگاه‌های اندرویدی و iOS احتمالا در آینده‌ای بسیار نزدیک قادر به انجام این بازی خواهند بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *