سازنده GTA VI می‌خواهد گیمرها را به دوران شوالیه‌ها ببرد

ظاهرا Rockstar درحال کار روی بازی جدیدی است که داستانش در قرون وسطی اتفاق می‌افتد.

گفته می‌شود Rockstar Games، سازنده‌ی سری بازی‌های GTA، درحال کار روی پروژه‌ای کاملاً جدید است. این بازی که پروژه‌ی Ethos یا پروژه‌‌ی قرون وسطی نام دارد، هیجان و کنجکاوی زیادی را درمیان گیمرها برانگیخته است.

برای سال‌های متوالی نام راک‌استار با بازی‌های GTA و Red Dead Redemption گره خورده است. ساخت یک بازی جدید با محیط کاملاً متفاوت قرون وسطایی (قلمرو شوالیه‌ها و قلعه‌ها) تفاوت زیادی با بازی‌های کنونی این استودیو دارد.

Game VRO گزارش می‌دهد که نام پروژه‌ی Ethos ابتدا توسط یکی از افشاگران در ردیت مطرح شد، اما هیاهو برای تریلر GTA VI در نهایت باعث شد Ethos به فراموشی سپرده شود. ثبت علامت تجاری جدیدی توسط Take-Two Interactive، شرکت مالک راک‌استار، این بحث‌ها را دوباره مطرح کرده است.

ظاهراً علامت تجاری جدید مربوط به بازی‌های ویدئویی است و با نام پروژه‌ی مورد بحث همخوانی دارد و این گمانه‌زنی را تقویت می‌کند که راک‌استار واقعاً در حال کار روی بازی جدید است.

هنوز جزئیاتی در مورد گیم‌پلی بازی یا فیزیک حرکتی‌ آن و خط داستانی بازی نمی‌دانیم اما با توجه به سابقه‌ی درخشان راک‌استار در ارائه‌ی بازی‌های باکیفیت و ماندگار، می‌توانیم انتظار اثر متفاوتی از این سازنده‌ی محبوب داشته باشیم.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط