واتساپ به زودی شروع به نمایش تبلیغات می‌کند

به نقل از دیجیاتو

واتساپ اغلب دیرتر از سایر پیام‌رسان‌ها بروزرسانی دریافت می‌کند و به ویژگی‌های جدیدی مجهز می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد در آینده یک سیستم جدید برای نمایش تبلیغات به آن اضافه شود.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی WABetaInfo، به تازگی نسخه اندروید و وب واتساپ با ورژن ۲.۲۰.۲۰۶.۱۹ و iOS با ورژن ۲.۲۰.۱۳۰ در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از این نسخه‌ها واتساپ می‌تواند ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کند.

یکی از ویژگی‌های جدیدی که به‌زودی به این پیام‌رسان اضافه می‌شود، امکان نمایش تبلیغات خواهد بود. این تبلیغات به عنوان چت منتشر نمی‌شوند و به عنوان یک بنر به نمایش گذاشته خواهند شد. این بنر کاربران را به سایت‌های خاصی هدایت می‌کند، البته برای اینکار باید کاربر روی آن ضربه بزند. تبلیغات شبیه به عکس زیر خواهند بود:

زمانی که واتساپ شرایط خود را بروز و همچنین آپدیت جدیدی منتشر کند، با موارد زیر روبه‌رو خواهیم شد:

 

  • واتساپ چگونه اطلاعات کاربر را پردازش می‌کند.
  • کسب و کارها چگونه می‌توانند از سرویس‌های میزبانی فیسبوک برای ذخیره‌سازی و مدیریت پیام‌های واتساپ استفاده کنند.

واتساپ شرایط و همچنین سیاست‌های مربوط به حریم شخصی خود را در تاریخ ۲۰ بهمن اصلاح خواهد کرد، البته شاید این تاریخ با تغییراتی همراه باشد. اگر تمایلی به چنین تغییراتی نداشته باشید، می‌توانید حساب خود را حذف کنید. شرایط بروز شده در هفته‌های آینده منتشر خواهند شد.

با توجه به تصاویر منتشر شده، از سیستم نمایش تبلیغات برای اهداف تجاری استفاده نخواهد شد و هدف از ارائه آن، اطلاع کاربران از خدمات این پیام‌رسان خواهد بود. با وجود چنین موضوعی، این احتمال وجود دارد که پس از گذشت زمان، شاهد نمایش تبلیغات تجاری نیز در آن باشیم.

واتساپ نزدیک به ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و محبوبترین پیام‌رسان محسوب می‌شود و اگر به سراغ نمایش تبلیغات برود، سالانه درآمد زیادی نصیب فیسبوک خواهد شد. اخیرا این پیام‌رسان به قابلیت پیام ناپدیدشونده مجهز شده که پس از ۷ روز پیام را از بین می‌برد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *