هوش مصنوعی برگ برنده Galaxy S24 Ultra خواهد بود

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی گلکسی S24، جزئیات بیشتری از پرچمداران جدید سامسونگ فاش می‌شود.

سامسونگ احتمالاً تا یک ماه آینده سری گلکسی S24 از جمله گلکسی S24 اولترا را رونمایی می‌کند و درست مانند گلکسی S23 اولترا، انتظار داریم با ویژگی‌های انحصاری از جمله سخت‌افزار قدرتمند و دوربین باکیفیتی رو‌به‌رو شویم.

از نظر تعداد مگاپیکسل، گلکسی S24 اولترا مشابه با نسل پیشین خود خواهد بود، اما براساس یک پتنت، سامسونگ بهبودهای متعددی را در دوربین اصلی اعمال خواهد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به بهینه‌سازی‌های مربوط به هوش مصنوعی اشاره کرد.

یکی از افشاگران در X ادعا می‌کند که پرچمدار جدید سامسونگ شاهد برخی بهبودها در عکاسی در حالت شب خواهد بود. این افشاگر جزئیاتی در مورد نحوه‌ی بهبود این ویژگی ارائه نکرده است، اما احتمالاً مدت زمان پردازش تصویر به کمک هوش مصنوعی کاهش می‌یابد.

بنابراین کاربران می‌توانند با سرعت بیشتری به عکاسی در شب بپردازند. یکی دیگر از بهبودهای احتمالی گوشی سامسونگ گلکسی S24، به کمک هوش مصنوعی، تشخیص ۱۲ شئ مختلف و بهینه‌سازی آن‌ها برای بهبود کیفیت تصویر خواهد بود.

مشخص نیست که سامسونگ چه الگوریتمی برای تشخیص اشیاء در دوربین گلکسی S24 به کار می‌برد، بنابراین باید تا زمان رونمایی رسمی صبر کنیم تا ببینیم کره‌ای‌ها چگونه هوش مصنوعی را در پرچمداران جدید به کار می‌گیرند.

باید دید که آیا استفاده‌ی گسترده از قابلیت‌های هوش مصنوعی تأثیری روی افزایش قیمت گوشی سامسونگ از جمله قیمت گلکسی S24، خواهد گذاشت یا خیر.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط