نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی افزایش خواهد یافت

رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره کسب و کارهای مجازی گفت همراه با گران شدن هزینه حمل و نقل عمومی، نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی نیز در سال جاری افزایش خواهد یافت.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی عنوان کرد که به دنبال افزایش هزینه ناوگان تاکسیرانی کشور، نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی نیز ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت. رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی طی مصاحبه‌ای اظهار کرد که در اپلیکیشن‌ تاکسی های اینترنتی جدیدا گزینه‌ای قرار داده شده که مسافران با بهره‌گیری از آن می‌توانند به رانندگان اعلام کنند که در انجام سفر عجله دارند. در چنین شرایطی درصدی به مبلغ مشخص شده برای مسافر افزوده خواهد شد.

نرخ هزینه سفر با استفاده از گزینه مذکور ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت و این مسئله طبق تصمیم مسافر است و تاکسی اینترنتی هیچ نقشی در آن ندارد. اتحادیه کسب و کارهای مجازی به عنوان متولی کسب و کارهای اینترنتی با وجود این که از طرف تعدادی از مردم برای گزینه عجله دارم وجود داشت، هیچ‌گونه مخالفتی با این طرح ندارد. شرط اتحادیه برای اقدام مذکور این است که گزینه عجله دارم و افزایش نرخ هزینه سفر حتما به درخواست مسافر صورت گیرد و تاکسی اینترنتی به صورت پیش‌فرض این اقدام را انجام ندهند.

نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی در سال جاری

مکانیزم هزینه سفر تاکسی اینترنتی با قبل هیچ تفاوتی نکرده است. همچنین از شوراهای شهر درخواست شده که قیمت تاکسی های بی سیم را به تاکسی های اینترنتی اعلام نمایند تا در هزینه سفر آن‌ها درج شود. به دنبال افزایش نرخ و هزینه سفر تاکسیرانی‌ها تا چند هفته آتی، هزینه سفر تاکسی های اینترنتی نیز بیشتر خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *