مشخصات کامل و قیمت شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو افشا شد

ظاهراً شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند.

تاریخ معرفی سری شیائومی ۱۳T هفته پیش اعلام شد و باید منتظر رونمایی از آن‌ها در ۴ مهرماه باشیم. اما حالا شاهد افشای مشخصات کامل و قیمت شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو هستیم.

گزارشی جدید رندرها و مشخصات فنی گوشی‌های آینده شیائومی را برملا کرده است. انتظار می‌رود شیائومی ۱۳T پرو همان ردمی K60 اولترا با تغییراتی اندک باشد. در همین راستا، باید منتظر استفاده از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس در این دستگاه باشیم. این درحالی است که قدرت مدل استاندارد را تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا تأمین خواهد کرد.

مشخصات و قیمت احتمالی سری شیائومی ۱۳T

طبق گزارش اخیر، هر دو گوشی سری شیائومی ۱۳ تی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شوند، اما سرعت شارژ آن‌ها متفاوت خواهد بود. مدل استاندارد از فناوری شارژ ۶۷ واتی و مدل پرو از فناوری شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

این گوشی‌های هوشمند به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز می‌شوند که حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت خواهند داشت. صفحه‌نمایش این محصولات توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و همچنین از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند. در زیر رندرهای شیائومی ۱۳T را مشاهده می‌کنید.

در بخش دوربین تفاوت‌هایی میان شیائومی ۱۳T پرو و ردمی K60 اولترا وجود دارد؛ بااین‌حال، ظاهراً شیائومی از دوربین یکسانی در مدل استاندارد و پرو ۱۳ تی استفاده خواهد کرد. بنابراین باید منتظر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX707، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی در گوشی‌های آینده شیائومی باشیم.

سری شیائومی ۱۳ تی از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین دوربین اصلی این محصولات با همکاری لایکا توسعه یافته است که در رندرها هم این موضوع به‌چشم می‌خورد.

شیائومی وعده داده است که تا چهار نسخه اصلی اندروید را برای سری ۱۳ تی منتشر کند و کاربران این محصولات تا ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود این محصولات به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14 را اجرا کنند. در زیر رندرهای شیائومی ۱۳T پرو را می‌بینید.

درنهایت به قیمت شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو می‌رسیم. گزارش امروز می‌گوید شیائومی ۱۳ تی در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۷۰۰ یورو قیمت دارد. همچنین قیمت شیائومی ۱۳ تی پرو در نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۹۰۰ یورو خواهد بود.

منبع :دیجیاتو

مطالب مرتبط