رندرهای فاش شده اوپو K9s طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی اوپو K9s، رندرهایی از آن از طریق وب‌سایت خرده فروشی چینی به اشتراک گذاشته شده و برخی مشخصات کلیدی آن نیز فاش شده است.

طبق گزارش منتشر شده، اوپو K9s در ترکیب رنگ‌ بنفش، نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه خواهد شد که در رندرهای منتشر شده رسمی نیز مشاهده می‌شود. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به روزنه مخصوص دوربین سلفی در سمت چپ بالای نمایشگر، اسکنر اثر انگشت روی بدنه جانبی دستگاه و دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کرد.

مستندات ارائه شده از سوی خرده‌فروشی مذکور نشان می‌دهد که اوپو K9s از ویژگی‌هایی مانند نمایشگر ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G و موتور خطی محور X برای بازی‌ها بهره می‌برد. همچنین این گوشی در دو پیکربندی متفاوت روانه بازار خواهد شد که شامل ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی منتشر نشده است.

اوپو K9s همچنین از نمایشگر ۶.۵۹ اینچی +LTPS FHD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. اوپو برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر استفاده کرده و ماژول دوربین سه‌گانه آن شامل سه سنسور ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسلی می‌شود. از نظر باتری نیز، توان این گوشی توسط یک واحد ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی فراهم خواهد شد که احتمالا از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می کند. در بخش نرم‌افزار نیز به نظر می‌رسد گوشی جدید اوپو از سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی خواهد کرد.

دوره رزرو ذکر شده در این لیست نشان می‌دهد که عرضه آن ممکن است در ۲۸ مهر ماه آغاز شود. علاوه بر این اطلاعات یک خرده‌فروشی دیگر نیز عنوان می‌کند که پیش خرید آن از این تاریخ آغاز خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی اوپو در رویداد Double Eleven که ۲۰ آبان ماه در چین برگزار می‌شود، حضور داشته باشد.

منبع: Digiato

آموزش دوره +network

مطالب مرتبط