اخبار جدیدرویداد ها

دیجی‌کالا سرویس در بازار موبایل تهران

شعبه حضوری دیجی‌کالا سرویس افتتاح شد

دیجی‌کالا سرویس شعبه مرکزی خود را در طبقه دوم بازار موبایل تهران افتتاح کرد. این مرکز از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با ارائه خدمات در حوزه کالاهای الکترونیکی آغاز کرده است و اکنون به مشتریان خدماتی همچون تعمیر، بیمه تجهیزات الکترونیک و گارانتی ارائه می‌دهد.

در شعبه مرکزی دیجی‌کالا سرویس خدمات متنوعی برای تعمیر و گارانتی کالاهای الکترونیکی از قبیل موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، هدفون، اسپیکر و کنسول بازی ارائه می‌شود. همچنین، این مرکز امکان گارانتی کردن کالاهای الکترونیکی فاقد گارانتی را نیز فراهم کرده است.

خدمات دیجی‌کالا سرویس محدود به مشتریان دیجی‌کالا نیست و همه می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند، حتی اگر خرید خود را از دیجی‌کالا انجام نداده باشند.

این مرکز همچنین یک گنجه هوشمند برای تحویل حضوری سفارشات دیجی‌کالا دارد. مشتریان با انتخاب گزینه دریافت حضوری و انتخاب گنجه شعبه بازار موبایل ایران می‌توانند سفارش‌های خود را از این محل تحویل بگیرند.

علاوه بر این، دیجی‌کالا بیزنس در این مرکز به عنوان مکانی برای انعقاد قراردادهای دوطرفه میان شرکت‌ها و کسب‌وکارها فعالیت می‌کند.

با افتتاح این شعبه، دیجی‌کالا  قصد دارد تا به مشتریان خود تجربه‌ای بهتر و کامل‌تر از خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی ارائه دهد.

درباره رکورد شکنی گیمز کام ۲۰۲۴ مطالعه کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا