اخبار جدیدبازی

دوال سنس astro bot برای ps5 منتشر شد!

سونی نسخه‌ی جدید و محدودی از دوال سنس DualSense با طراحی Astro Bot را معرفی کرده است.

دوال سنس محدود با عنوان “The Astro Bot Limited Edition DualSense” در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) همزمان با انتشار بازی عرضه خواهد شد.
قیمت این دوال سنس ۸۰ دلار خواهد بود و به تعداد محدودی در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش‌خرید این محصول از ۹ آگوست (۱۹ مرداد) از طریق PlayStation Direct در کشورهای ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ، هلند، ایتالیا، اسپانیا، اتریش و پرتغال آغاز می‌شود.

این دوال سنس بر اساس طراحی ویژه‌ای است که در اولین تریلر Astro Bot مشاهده شد. Nicolas Doucet، مدیر استودیو Team Asobi در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن نوشت:
“می‌دانیم که بسیاری از شما پس از مشاهده تریلر به این کنترلر علاقه‌مند شدید. بنابراین، به سرعت از ربات‌های دوست‌داشتنی‌مان خواستیم که این اثر زیبا را مهندسی کنند! البته، شوخی می‌کنم؛ مدتی بود که تیم‌های فوق‌العاده SIE به دقت در حال کار بر روی آن بودند و نتیجه‌ی بی‌نظیری به دست آمد.”

طراحی این دوال سنس شامل جزئیات آبی رنگ Astro روی دسته‌ها و دکمه‌ها، خطوط حک شده و علامت تجاری دو چشم بازیگوش بر روی پد لمسی است.

بازیکنان در این بازی با چالشی برای نجات بیش از ۱۵۰ بات VIP روبه‌رو خواهند شد که از شخصیت‌های افسانه‌ای تاریخ ۳۰ ساله پلی‌استیشن الهام گرفته شده‌اند. این بازی شامل بیش از ۸۰ مرحله و ۷۰ نوع دشمن جدید است.

براساس گزارش‌های موجود، نسخه فیزیکی ژاپنی این بازی نشان می‌دهد که این عنوان پلتفرمر سه‌بعدی حدود ۶۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد.

بازی Astro Bot در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

 

درباره رونمایی پرسرعت ترین ssd جهان مطالعه کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا