کاربرد پلتفرم Trello چیست و چگونه کار می‌کند؟

ترلو یک پلتفرم کار از راه دور است که برای توزیع وظایف بین کارکنان شرکت‌ ها طراحی شده است.

به نقل از alarabiya، پلتفرم Trello یک سرویس کار از راه دور است که برای توزیع کار بین کارکنان شرکت‌ها طراحی شد. این پلتفرم بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و بسیاری آن را دروازه‌ای برای موفقیت در محیط کار از راه دور می‌دانند.

استفاده از این پلتفرم راه آسانی برای مدیران و کارکنان برای مشاهده پروژه‌ها است و در توزیع مشاغل از روشی آسان و زیبا از لحاظ بصری استفاده می‌کند. شما می‌توانید برای هر شغلی که می‌خواهید و برای هر کارتی که دارید، کاربران مختلفی را انتخاب کرده و یک مهلت برای انجام وظیفه اضافه کنید.

اجزای اصلی پلتفرم Trello

پلتفرم Trello عمدتاً از مجموعه‌ای از کارت ها، فهرست‌ها و استوری برد‌ها تشکیل شده است. هر تابلوی کار دارای مجموعه‌ای از فهرست‌ها است و هر فهرست دارای مجموعه‌ای از کارت‌هایی است که شامل وظایف و کار‌ها می‌شود که باید تکمیل شوند.

کاربرد پلتفرم Trello چیست و چگونه کار می‌کند؟

این اپلیکیشن شامل مجموعه‌ای از کاربرد‌های مختلف از ابزار‌های هوش مصنوعی موجود در آن است و این ابزار‌ها برای جابجایی کارت‌ها، اضافه کردن نظرات و به روز رسانی وضعیت آن‌ها به صورت خودکار، بدون دخالت کاربر کار می‌کند.

شما می‌توانید از پلتفرم Trello به صورت رایگان و بدون داشتن اشتراک استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید از تمام قابلیت‌های این پلتفرم نهایت استفاده را ببرید، به اشتراک پولی آن نیاز دارید. این پلتفرم چهار بسته مختلف اشتراک را با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و افزودنی‌های متفاوت برای هر بسته ارائه می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

دوره آموزشی مایکروسافت

مطالب مرتبط