تصویر پروفایل مدیران اپل در آستانه‌ی WWDC 2021 به میموجی تبدیل شد

اپل در راستای برگزاری رویداد WWDC ۲۰۲۲، تصویر پروفایل مدیران خود را با شخصیت‌های میموجی جایگزین کرده است.

اپل پیش از برگزاری رویداد توسعه‌دهندگان (WWDC)، صفحه‌ی رسمی مدیران بالارده‌ی خود را به‌روز کرده و تصویر پروفایل تمامی آن‌ها را به شخصیت‌های میموجی تبدیل کرده است. تصاویر پروفایل‌ مشابه اکنون در حساب‌ رسانه‌های اجتماعی مدیران نیز دیده می‌شود؛ زیرا این شرکت در حال آماده‌سازی برای به نمایش گذاشتن نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های خود از جمله iOS 15 است که انتظار می‌رود شامل بهبودهای درخور توجه پیام‌رسان آی‌مسیج باشد که به‌نوعی آن را به رقیبی برای واتساپ تبدیل می‌کند.

اپل در سال ۲۰۱۸ و به مناسبت بزرگداشت روز جهانی شکلک (ایموجی) و هم‌سو با معرفی میموجی‌های پویا در آیفون X، تصویر صفحه‌ی مدیران خود را تغییر داده بود. در آن مقطع، فقط سَر مدیران با شخصیت‌های میموجی جایگزین شده بود و شانه‌های واقعی در جای خود قرار داشتند؛ اما  تصاویر پروفایل‌ کنونی با سرهای جداگانه روی پس‌زمینه‌ی تاریک جایگزین شده‌اند و این احتمالا نشان‌دهنده استفاده گسترده‌تر از فناوری پیشرفته میموجی در رویداد پیش رو است.

رویداد اصلی توسعه‌دهندگان امسال در تاریخ ۱۷ خرداد (امروز) برگزار می‌شود که در حقیقت بازگشت به برنامه‌های سُنتی اپل است؛ زیرا شیوع COVID-19 اپل را مجبور کرد رویداد WWDC را تا پایان ژوئن سال گذشته به‌ تأخیر بیندازد. اپل قطعا از قالب مجازی‌اش برای WWDC 2021 پیروی می‌کند؛ ازاین‌رو، سخنرانی اصلی ویدئویی از‌ پیش ضبط‌شده و فیلم‌برداری زیبا از اپل پارک و حضور چندین مدیر و مهندس اپل خواهد بود.

اپل معمولا این رویداد را در کانال یوتیوب و وب‌سایت رسمی‌اش پوشش می‌دهد. زومیت نیز مانند هر سال رویداد توسعه‌دهندگان را زنده پوشش خواهد داد و شما عزیزان می‌توانید رویداد و اخبار مرتبط با آن را در زومیت دنبال کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *