اخبار جدیدرویداد ها

تسلا به دلیل قطعی جهانی سیستم‌ فناوری اطلاعات،خطوط تولید خود را متوقف کرد

به گزارش بیزینس اینسایدر در روز جمعه، تسلا به دلیل قطعی جهانی سیستم‌ های فناوری اطلاعات، برخی از خطوط تولید خود در تگزاس و نوادا را متوقف کرده است.

تسلا صبح جمعه به کارکنان خود اعلام کرد که “در حال حاضر با قطعی سیستم‌های ویندوز، سرورها، لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های تولیدی مواجه است که کاربران روی دستگاه‌های خود صفحه آبی می‌بینند”، به نقل از ایمیلی داخلی که رویترز بررسی کرده است.

این قطعی فناوری اطلاعات باعث فلج شدن صنایع مختلف از جمله سفر و مالی شد، پیش از اینکه خدمات پس از چند ساعت اختلال به دلیل به‌روزرسانی محتوا توسط CrowdStrike (CRWD.O) برای میزبان‌های ویندوز مایکروسافت دوباره به حالت آنلاین برگردند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در یک پست در پلتفرم اجتماعی X گفت : “ما به‌تازگی Crowdstrike را از تمام سیستم‌های خود حذف کردیم، بنابراین هیچ استقراری نداریم”، بدون اینکه مشخص کند کدام یک از شرکت‌هایش این اقدام را انجام داده یا تأثیر قطعی را توضیح دهد.

قطعی جهانی سیستم

ماسک در پاسخ به پستی از ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، در مورد قطعی گفت: “این باعث ایجاد تشنج در زنجیره تأمین خودرو شد.”

به گزارش بیزینس اینسایدر، خودروساز برخی از کارکنان شیفت شب تولید را در تأسیسات آستین، تگزاس و اسپارکس، نوادا، زودتر به خانه فرستاد. CrowdStrike گفت که با مشتریان تحت تأثیر یک نقص در “یک به‌روزرسانی محتوا برای میزبان‌های ویندوز” همکاری می‌کند.

مطالب بیشتر را دنبال کنید :

همکاری مرسدس و استار باکس

کاهش تحویل تسلا برای دومین فصل

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا