تاریخ و ساعت مراسم سامسونگ در CES 2022 اعلام شد

سال ۲۰۲۱ میلادی رو به پایان است و این یعنی نمایشگاه دیگری برای کالاهای الکترونیک مصرفی در راه خواهد بود. CES 2022 مطابق معمولا در هفته اول ژانویه برپا می‌شود و حالا سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای این رویداد اعلام کرده که مراسمش را ۴ ژانویه (۱۵ دی) برگزار می‌کند.

رویداد سامسونگ با نام Together for Tomorrow در تاریخ ۴ ژانویه برگزار می‌شود که به خاطر اختلاف زمانی مصادف با ۱۵ دی ساعت ۰۶:۰۰ بامداد به وقت تهران خواهد بود. میزبان این مراسم «جونگ-هی»، معاون و رئیس بخش سامسونگ الکترونیکس DX است. بر طبق اعلام رسمی این غول کره‌ای، سامسونگ در این مراسم روش‌های ساخت یک سیاره پایاتر را به نمایش خواهد گذاشت. به‌علاوه، قرار است شاهد نمایش تجربه‌های هوشمند و خاصی باشیم که کیفیت زندگی مردم را ارتقا می‌دهند.

پخش اینترنتی رویداد سامسونگ در CES 2022

مراسم سامسونگ در CES 2022 به‌صورت زنده از طریق اینترنت پخش می‌شود تا کسانی که قادر به حضور در این رویداد نیستند بتوانند از برنامه‌های این شرکت مطلع شوند. بر اساس شایعات، انتظار داریم سامسونگ در این رویداد از گلکسی S21 FE پرده بردارد. همچنین شاید برای اولین بار تیزری از سری گلکسی S22 منتشر شود. حتی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تاریخ مراسم رونمایی از پرچمداران بعدی این شرکت اعلام شود.

با توجه به جدیدترین گزارش پیرامون گلکسی S21 FE 5G، این گوشی نمایشگری ۶.۴ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. سامسونگ چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ را روی S21 FE قرار داده و ۶ یا ۸ گیگابایت رم همراه آن ارائه می‌کند. انرژی این گوشی از یک باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که با شارژ سریع ۲۵ واتی سازگار است.

گلکسی S21 FE 5G در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای خواهد داشت که شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی است. این تلفن هوشمند احتمالا با قیمت پایه ۶۹۹ دلار به بازار می‌آید.

منبع:Digiato

آموزش دوره میکروتیک

مطالب مرتبط