بلومبرگ: هدست Apple Vision Pro احتمالاً بهمن یا اسفندماه عرضه خواهد شد

به گزارش بلومبرگ تولید هدست جدید از چند هفته قبل با سرعت تمام در کارخانه‌های چین در حال انجام است.

اپل هنگام معرفی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو گفته بود که این دستگاه اوایل سال آینده عرضه خواهد شد و حالا بلومبرگ در گزارش جدیدی ادعا کرده که این هدست احتمالاً ماه فوریه (بهمن-اسفند) روانه بازار خواهد شد.

«مارک گرمن» از Bloomberg در گزارش جدیدی ادعا کرده که همه‌چیز برای عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو در ماه فوریه آماده است. او در گزارش خود توضیح می‌دهد که تولید هدست جدید از چند هفته قبل با سرعت تمام در کارخانه‌های چین در حال انجام است. به گفته منابع گرمن، هدف اپل این است که تا پایان ژانویه نسخه‌های محدودی از این هدست ۳۴۹۹ دلاری را آماده داشته باشد و در ماه بعدی (فوریه) شاهد اولین عرضه آن‌ها در خرده فروشی‌ها خواهیم بود.

گرمن همچنین به نسخه بعدی هدست اپل نیز اشاره کرده است که به گفته او احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. درباره این نسخه می‌دانیم که اپل احتمالاً قصد دارد آن را با نصف قیمت نسل اول روانه بازار کند.

خبرنگار بلومبرگ در ادامه گزارش خود به به‌روزرسانی iOS 17.2 اشاره کرده که اخیراً منتشر شده است ویژگی را به همراه دارد که گوشی‌های iPhone 15 Pro را قادر می‌سازد تا ویدیوهای سه‌بعدی با وضوح ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند و کاربران برای پخش آن‌ها به یک هدست نیاز دارند. از سویی دیگر، توسعه‌دهندگان نیز در حال آماده‌شدن برای عرضه هدست اپل ویژن پرو هستند و ظاهراً یادداشتی با همین مضمون به‌تازگی برای آن‌ها ارسال شده است.

اخیراً درباره هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو گفته شده بود که کوپرتینویی‌ها قصد دارند در سال ۲۰۲۴ تمرکز خود را به جای آیفون روی این دستگاه منعطف کنند. همچنین این شرکت ظاهراً قصد دارد از ماه آینده جلسات آموزشی دوروزه‌ای را برای فروشندگان خود برگزار کند. اپل انتظار دارد که تا سال ۲۰۲۶ حدود ۱۰ میلیون دستگاه از هدست خود به فروش برساند.

منبع : دیجیاتو

مطالب مرتبط