این مانیتور، بدون هدفون و عینک، صدا و تصویر سه‌بعدی پخش می‌کند!

مانیتور ۲۷ اینچی ایسر از حسگرهای مختلف و پنل VA با وضوح ۴K بهره می‌برد که محتوای دوبعدی را بدون‌نیاز به تجهیزات اضافه به‌صورت سه‌بعدی نمایش می‌دهد.

ایسر با معرفی مانیتور ۴K جدید، قصد دارد محصولات سه‌بعدی بدون‌ نیاز به عینک خود را گسترش دهد. SpatialLabs View Pro 27 مثل سایر محصولات بدون عینک ایسر از لنز عدسی‌شکل و سیستم ردیابی چشم با دوربین مادون‌قرمز برای ارائه‌ی نمای سه‌بعدی به کاربر بهره می‌برد.

ایسر SpatialLabs View Pro 27 به‌عنوان نمایشگر سه‌بعدی استریوسکوپی بدون نیاز به عینک برای تولیدکنندگان محتوا و توسعه‌دهندگان طراحی شده است. این محصول بوم سه‌بعدی همه‌جانبه‌ای را بدون نیاز به لوازم‌جانبی خاص ارائه می‌دهد و از راهکار سه‌بعدی استریوسکوپی SpatialLabs و سیستم صوتی ایسر Immerse استفاده می‌کند.

جلوه‌ی‌ سه‌بعدی در مانیتور جدید ایسر برای ردیابی کاربر به‌طور لحظه‌ای از ماژول ردیابی چشم بهره می‌برد. از طرف دیگر سیستم صوتی، صدای شما را با استفاده از هوش مصنوعی بهبود می‌دهد و صدای فراگیر را ازطریق اسپیکر داخلی که رو به بالا قرار دارد، ایجاد می‌کند.

مانیتور ایسر SpatialLabs View Pro 27

مانیتور ایسر SpatialLabs View Pro 27 به‌همراه SpatialLabs Experience Center Pro ارائه می‌شود و برنامه‌های کاربردی آماده‌ای مثل SpatialLabs Model Viewer و افزونه‌های نرم‌افزار طراحی را برای بهبود گردش کار ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین از موتورهای رندر محبوب مثل Unreal و Unity پشتیبانی می‌کند و توسعه‌دهندگان محتوای هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز می‌توانند با استتفاده از Acer Steam VR، آ‌ثار خود را به تصاویر سه‌بعدی با وضوح بالا تبدیل کنند.

مانیتور ایسر SpatialLabs View Pro 27

مانیتور ۲۷ اینچی سه‌بعدی ایسر برای افراد عادی ساخته نشده است. این شرکت محصول مذکور را برای بازی‌سازان و هنرمندان جلوه‌های ویژه‌ی هالیوود طراحی کرده تا بتواند روند کاری آن‌ها را بهبود دهد. مشاهده‌ی مانیتورهای سه‌بعدی مثل SpatialLabs View Pro 27 قطعاً برای همه‌ی علاقه‌مندان به حوزه‌ی فناوری جذاب است. از دیگر ویژگی‌ها این دستگاه می‌توان به درگاه HDMI 2.1، پورت USB C، USB A و DisplayPort 2.0 اشاره کرد.

مانیتور ایسر SpatialLabs View Pro 27 در اجلاس جهانی Immerse فلوریدا به‌نمایش گذاشته خواهد شد. قیمت مانیتور مذکور مشخص نیست اما قطعاً ارزان نخواهد بود. طبق اعلام سایت رسمی ایسر، این محصول در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار خواهد شد.

منبع : زوم ایت

مطالب مرتبط