اینستاگرام قابلیت بالا کشیدن لینک‌ها در استوری‌ها را با استیکر جایگزین می‌کند

اینستاگرام قابلیت بالا کشیدن لینک‌ها در بخش استوری را از تاریخ ۸ شهریور غیرفعال می‌کند. پس از این تاریخ، کاربران برای لینک‌های درون استوری باید از یک استیکر مخصوص استفاده کنند.

برخی حساب‌های کاربری تایید شده یا دارای حداقل ده هزار فالور می‌توانند از فرمت بالا کشیدن صفحه در استوری استفاده کرده و لینک‌ مطالب مختلف را در اختیار کاربران خود قرار دهند. اینستاگرام برای برخی حساب‌های کاربری پیامی فرستاده و از تغییر فرمت بالا کشیدن صفحه و جایگزینی آن با برچسب جدیدی خبر داده است.

با تغییر جدید که قرار است از هشتم شهریور ماه اجرایی شود، دیگر کاربران برای مراجعه به لینک ارائه شده در استوری‌ها نیازی به بالا کشیدن صفحه ندارند و می‌‌توانند به راحتی با ضربه زدن روی استیکر، وارد لینک ارائه شده شوند.

با این رویکرد، کاربران تجربه کاربری بهتری در دسترسی به لینک‌ها در استوری در اختیار خواهند داشت که می‌‌تواند باعث رضایتمندی بیشتر آنها شود.

اینستاگرام قابلیت بالا کشیدن لینک‌ها در استوری‌ها را با استیکر جایگزین می‌کند
اوایل تابستان امسال، اینستاگرام به صورت آزمایشی این ویژگی را در دسترس برخی کاربران قرار داده بود تا آنها بتوانند از طریق برچسب، لینک موردنظر خود را به استوری اضافه کنند. البته باید در نظر داشته باشید که همه کاربران اینستاگرام امکان استفاده از فرمت بالا کشیدن صفحه در استوری و اضافه کردن لینک را ندارند و در حال حاضر این قابلیت تنها در دسترس حساب‌های کاربری در اینستاگرام قرار دارد که تایید شده باشند یا حداقل ده هزار فالور داشته باشند.

مدیر سابق محصولات اینستاگرام معتقد است که استفاده از برچسب گزینه بهتر و راحت‌تری برای کاربران است و بیشتر با نحوه کاربری مخاطبان اینستاگرام مطابقت دارد.

اینستاگرام در حال بررسی این موضوع است تا قابلیت اضافه کردن برچسب برای لینک دادن را در اختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار دهد. باید دید در نهایت این شبکه اجتماعی چنین قابلیتی را در دسترس سایر حساب‌های کاربری نیز قرار می‌دهد یا خیر.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *