ایرانسل برنده جایزه نوآوری گروه MTN شد

ایرانسل در گردهمایی سالانه گروه MTN با موضوع راهکارهای سازمانی، جایزه ویژه نوآوری را دریافت کرد.

گروه MTN به‌صورت سالانه گردهمایی شرکت‌های تجاری تحت نظارت خود را با نام «EBU Connect» برگزار می‌کند. در مراسم امسال که در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ با حضور مدیران بخش راهکارهای سازمانی شرکت‌های عضو گروه MTN برگزار شد، بخش راهکارهای سازمانی «ام‌تی‌ان ایرانسل» موفق به دریافت جایزه‌ «نوآورترین EBU» شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل: «بخش راهکارهای سازمانی ام‌تی‌ان ایرانسل به دلیل خلق محصولات و خدمات متنوع و نوآورانه و توسعه محصولات نو و بازارهای جدید، مبتنی بر راهکارهای مرکب و خلاقانه، نظیر طرح‌های تحول دیجیتال صنعتی، طرح خودروی متصل و طرح پایش و کنترل خودکار پهپادهای مورد استفاده در صنعت کشاورزی، موفق به دریافت جایزه‌ نوآورترین EBU در گروه MTN شد.»

ایرانسل به‌عنوان اپراتور دیجیتال ایران، راهکارهای نوین سازمانی از جمله خدمات اینترنت پرسرعت سازمانی، ارتباطات یکپارچه سازمانی، خدمات زیرساخت ابری، تبلیغات هوشمند، خدمات اینترنت اشیا شامل شبکه NB-IoT، سامانۀ مدیریت منابع و انرژی، مدیریت هوشمند ناوگان ارائه می‌کند. این شرکت همچنین در سال ۱۳۹۶ برای اولین بار در ایران، زیست‌بوم اینترنت اشیا مبتنی بر فناوری باند باریک (NB-IoT) را با موفقیت آزمایش و خدمات شهر هوشمند مبتنی بر این فناوری را به‌صورت تجاری ارائه کرد. این اپراتور همچنین در نظر دارد با گسترش بیشتر ۵G در ایران، زیرساخت ارتباطی هوشمندسازی زندگی، شهرنشینی، صنعت، کشاورزی و… را بیش از پیش در کشور عرضه کند.

در گردهمایی گروه MTN، درباره آخرین روندهای صنعت و راهبرد گروه MTN در توسعه راهکارهای سازمانی نیز با حضور نمایندگانی از شرکت‌های گوگل، آمازون، مایکروسافت و هواوی بحث و گفت‌وگو شد.

منبع: shabakeh-mag

آموزش دوره شبکه

مطالب مرتبط