اپل به کاربرانش ۱۰۰۰ دلار وام بدون بهره می‌دهد

کاربران واجد شرایط در ایالات‌متحده می‌توانند برای خرید با سرویس Apple Pay، تا ۱۰۰۰ دلار وام بدون بهره و کارمزد دریافت کنند.

سرویس Apple Pay Later از امروز به‌طور رسمی برای همه‌ی ساکنان واجدشرایط ایالات‌متحده فعال شده است و این خدمات به‌طور گسترده در برنامه‌ی کیف پول آیفون دردسترس قرار دارد. ویژگی مذکور ماه مارس آغاز به‌کار کرد و در آن زمان فقط با دعوت‌نامه قابل دسترس بود.

اپل امروز جمله‌ی زیر را از همه‌ی اسناد پشتیبانی Apple Pay Later حذف کرد:

Apple Pay Later درحال حاضر فقط برای مشتریانی که دعوت‌نامه دارند، دردسترس است.
– اپل

Apple Pay Later خدمات «الان بخر و بعداً پرداخت کن» را ارائه می‌دهد و مشتریان واجد شرایط می‌توانند خریدهای خود را ازطریق Apple Pay به چهار قسط مساوی طی ۶ هفته و بدون بهره یا کارمزد تقسیم کنند. این ویژگی برای خریداران واجدشرایط بین ۷۵ تا ۱۰۰۰ دلار هنگام سفارش آیفون یا آیپد در اکثر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های سازگار با Apple Pay دردسترس است.

به‌نوشته‌ی MacRumors، حداقل مبلغ خرید برای استفاده از Apple Pay Later در دوره‌ی دسترسی اولیه ۵۰ دلار بود و به اکنون ۷۵ دلار افزایش یافته است.

طبق اعلام اپل، هر خریدی که با استفاده از Apple Pay Later انجام می‌شود، وامی جداگانه است و به برنامه‌ی جدیدی نیاز دارد که هیچ تأثیری روی امتیاز اعتباری افراد نخواهد داشت. این ویژگی برای ساکنان آمریکا که ۱۸ سال یا بیشتر سن دارند درسترس قرار دارد. Apple Pay Later درحال حاضر در هاوایی، نیومکزیکو، ویسکانسین و برخی دیگر از نواحی ایالات‌متحده فعال نیست.

Apple Pay Later بخشی از برنامه‌ی کیف پول (Wallet) آیفون است و ازطریق بخش تنظیمات و در قسمت Wallet & Apple Pay دردسترس قرار دارد. کاربران می‌توانند در این بخش وام‌های دریافتی را مشاهده و مدیریت کنند. این ویژگی امکان ارسال یادآور ازطریق اعلان و ایمیل برای پرداخت اقساط وام را نیز ارائه می‌دهد.

منبع : زوم ایت

مطالب مرتبط