تکنولوژی

اولین لپ تاپ لنوو که از پردازنده اسنپ دراگون  ۸cx Gen 3 استفاده کرده است منتشر شد 

Lenovo ThinkPad  با طراحی نازک و   عمر باتری را تا ۲۸ ساعته می باشد.

در حال حاضر، از طریق Verizon با قیمت ۴۰.۲۸ دلار به مدت ۳۶ ماه در دسترس است.

کوالکام در حال حاضر بزرگ‌ترین سازنده تراشه‌ گوشی‌های هوشمند می باشد، که اکنون به آرامی در حال وارد شدن  به تجارت رایانه‌های شخصی است که تحت تسلط شرکت های تراشه سازی اینتل وAMD می باشد. امروز اولین لپ تاپ با تراشه Qualcomm Snapdragon 8cx Gen 3 از حالت Verizon در قالب نوت بوک Lenovo ThinkPad X13 s به فروش رسیده.

در دسامبر سال ۲۰۲۱، کوالکام اعلام کرده بود که اسنپدراگون ۸cx نسل ۳ ۴۰ درصد در عملکرد CPU تک هسته‌ای و ۸۵ درصد با چندین هسته  را بهبود می دهد. علاوه بر این تراشه پردازنده گرافیکی Adreno در مقایسه با نسخه های قبل که در پردازنده قدیمی ۸cx وجود دارد، ۶۰ درصد بهبود یافته است. تا جایی که Lenovo ThinkPad X13s با صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی  دارای باتری است که با یک بار شارژ کردن تا ۲۸ ساعت میتوان از لپ تاپ استفاده کرد. که خیلی باریک و نازک  است  وزن آن ۲.۳۵ است.  همچنین دارای یک وب کم ۵ مگاپیکسلی در قاب جلو است که از هر دو شبکه ۵G Verizon پشتیبانی می نماید. می توانید این نوت بوک را با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی از طریق Verizon با قیمت ۴۰.۲۷ دلار به مدت ۳۶ ماه  خریداری کنید .

با این حساب،  ما خوشحال هستیم  که اولین لپ‌تاپ Snapdragon 8cx Gen 3استفاده خواهد شد. این باید  احتمالا به مقدار محدودی به کاهش فاصله دستگاه‌های مجهز به بازوی اپل قبل از ورود پردازنده‌های Nuvia کوالکام به بازار کمک کند.

منبع:androidauthority

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا