امکان استفاده از گوگل ترنسلیت آفلاین فراهم شد

گوگل ترنسلیت آفلاین با استفاده از هوش مصنوعی به کاربران این اجازه را می دهد که زمانی که دسترسی به اینترنت ندارند هم از یکی از قدرتمندترین ابزارهای ترجمه به صورت روان بهره ببرند.

گوگل ترنسلیت آفلاین

ترجمه گوگل یا گوگل ترنسلیت سرویسی است که از سوی کمپانی گوگل برای مرورگرهای دسکتاپ، مرورگرهای تلفن های هوشمند و همچنین سیستم های عامل اندروید و iOS منتشر شده تا یک متن را از زبانی به زبان دیگر (فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) بازگردانی کند.

در گذشته دقت سرویس گوگل ترنسلیت بسیار پایین بود، اما به لطف پیشرفت الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، این سرویس تقریبا می‌تواند بخش اعظمی از جمله‌ها را به درستی ترجمه کند.

قابلیت‌ ها و توانایی‌ های مترجم گوگل یا همان گوگل ترنسلیت روز به روز در حال افزوده شدن است و با اضافه شدن تکنولوژی هوش مصنوعی جان تازه ای گرفته است. یکی از قابلیت های ترجمه گوگل یا گوگل ترنسلیت این است که زمان هایی که دسترسی به اینترنت مقدور نیست می توان به صورت آفلاین از آن استفاده کرد که دقت چشمگیری در حالت آفلاین وجود دارد و همچنین امکان ترجمه متون در حالت آفلاین نیز به بهترین شکل ممکن انجام می پذیرد. در گزارش زیر به طرز استفاده از گوگل ترنسلیت آفلاین پرداخته شده است.

در دسترس نبودن همیشگی اینترنت امری غیر قابل انکار است. تیم ترجمه گوگل نیز به خوبی به این موضوع واقف بوده و قابلیت ترجمه آفلاین را به اپلیکیشن این سرویس اضافه کرده است.

منبع:کلیک

مطالب مرتبط