Telegram از قابلیت جدید Giveaways رونمایی کرد: ابزاری برای هدیه‌دادن به اعضای کانال‌ها

مدیرعامل تلگرام در کانال شخصی خود اولین Giveaway را برای اهدای رایگان اکانت‌های پریمیوم از طریق قرعه‌کشی آغاز کرده است.

کاربران نسخه پریمیوم تلگرام اکنون می‌توانند از طریق قابلیت جدید Giveaways به اعضای کانال خود هدیه دهند. این هدایا به‌صورت تصادفی به اعضای کانال اهدا می‌شود.

قابلیت جدید Giveaways راهکاری جدید برای تبلیغ کانال‌ها و جذب اعضای جدید از طریق هدیه‌دادن به آن‌هاست. هدیه‌دادن به اعضا یکی از رویکردهای محبوب در شبکه‌های اجتماعی است، اما تاکنون به‌صورت ساختاری منسجم، سازمان‌دهی نشده بود.

تلگرام با معرفی Giveaways، هدیه‌دادن به اعضای کانال‌های پریمیوم این شبکه اجتماعی را سازماندهی کرده است. این قابلیت به میلیون‌ها کاربر امکان می‌دهد جوایزی مانند اشتراک تلگرام پریمیوم دریافت کنند.

ایجاد هدیه در کانال‌ها کار ساده‌ای است و برندگان نیز براساس قوانین تعیین‌شده، به‌صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و جایزه‌ها به آن‌ها اهدا می‌شود. درواقع برندگان خوش‌شانس، لینک‌هایی را برای دریافت هدیه دریافت می‌کنند. برای مثال، آن‌ها با دریافت یک لینک می‌توانند اشتراک رایگان Telegram Premium بگیرند. البته این امکان وجود دارد که جوایز دیگری نیز برای اعضای کانال‌ها درنظر گرفته شود.

از کانال پاول دوروف، تلگرام پریمیوم هدیه بگیرید

«پاول دوروف»، مدیرعامل تلگرام، در کانال خود اعلام کرده است که به‌خاطر ویژگی جدید این پیام‌رسان که امکان هدیه‌دادن کانال‌ها به اعضایشان را فراهم می‌کند، می‌خواهد ۱۰ هزار حق اشتراک سرویس تلگرام پریمیوم به کاربران کانال خود هدیه کند. دوروف طی یک هفته به‌صورت رندوم یا همان قرعه‌کشی به ۱۰ هزار مشترک کانال خود سرویس تلگرام پریمیوم هدیه می‌دهد. این سرویس به مدت ۶ ماه در اختیار کاربران خواهد بود که ارزش کلی این اقدام دوروف را به ۲۰۰ هزار دلار می‌رساند.

افرادی که اشتراک پریمیوم دارند نیز می‌توانند وارد این قرعه‌کشی شوند و در صورت برنده‌شدن، جایزه خود را به دوستشان هدیه دهند. کاربران برای دریافت جایزه باید قبل از ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان‌ماه) در کانال دوروف عضو شوند.

کاربران نسخه پریمیوم می‌توانند با پرداخت هزینه اشتراک، قابلیت جدید را در تلگرام خود فعال کرده و به اعضای کانال خود هدیه دهند. برای انجام این کار می‌توانید از طریق ربات PremiumBot@ یا وب‌سایت Fragment اقدام کنید.

منبع : دیجیاتو

مطالب مرتبط