رویداد ها

اسکویید گیم به واقعیت میاد اون هم وسط نیویورک!

اسکویید گیم وسط شهر؟؟

نتفلیکس اعلام کرده که خیلی زود قراره این بازی هیجان‌انگیز و محبوب رو در دنیای واقعی تجربه کنیم. خبر خوب اینه که این برنامه قراره نه فقط در نیویورک، بلکه در اروپا و آسیا هم برگزار بشه. اما فرقش با ریلیتی شوی قبلی اینه که این بار همه می‌تونن شرکت کنن و حسابی لذت ببرن!

همه‌مون می‌دونیم که اسکویید گیم یکی از موفق‌ترین سریال‌های تاریخ نتفلیکسه و دنیا رو حسابی شگفت‌زده کرد. حالا بعد از این همه موفقیت، نتفلیکس تصمیم گرفته که بازی رو از تلویزیون به دنیای واقعی بیاره. از سال ۲۰۲۲ شنیده بودیم که قرار بود یک ریلیتی شو با ۴۵۶ شرکت‌کننده ساخته بشه، ولی حالا داستان کاملاً فرق کرده.

از ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) امسال این تجربه جدید شروع می‌شه و اگه دوست داری شانس خودت رو امتحان کنی، باید از ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) بلیتت رو تهیه کنی. البته شرکت در این برنامه رایگان نیست و بلیت‌ها ۳۹ دلار قیمت دارن. این مسابقه در Manhattan Mall نیویورک برگزار می‌شه و از پنجشنبه تا دوشنبه ادامه داره.

بازی‌هایی که در این رویداد اجرا می‌شن، بعضی‌هاشون از همون بازی‌های معروف اسکویید گیم هستن، ولی نتفلیکس بازی‌های جدیدی هم اضافه کرده تا هیجانش چند برابر بشه. بازیکن‌ها در گروه‌های ۲۴ نفره رقابت می‌کنن و باید چالش‌های مختلفی رو پشت سر بذارن و امتیاز جمع کنن تا در نهایت برنده اعلام بشن.

البته نگران نباشید، برخلاف سریال، هیچ خطری شرکت‌کننده‌ها رو تهدید نمی‌کنه! بعد از کلی بازی و هیجان، می‌تونید در بازارهای شبانه استراحت کنید و از غذاهای خوشمزه کره‌ای لذت ببرید.

فصل دوم سریال اسکویید گیم هم ۲۶ دسامبر (۶ دی) منتشر می‌شه و طرفدارا می‌تونن خودشون رو برای فصل سوم و نهایی که قراره در سال ۲۰۲۵ بیاد، آماده کنن.

درباره دستیار صوتی جدید گوگل “جمینای” بخوانید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا