پیام‌رسان Microsoft Teams حالا ۳۲۰ میلیون کاربر ماهانه دارد

پیام‌رسان Microsoft Teams حالا ۳۲۰ میلیون کاربر ماهانه دارد

مایکروسافت می‌گوید تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی تیمز از ۳۲۰ میلیون نفر عبور کرده است.

مایکروسافت در اطلاعیه‌‌ای اعلام کرده است که کاربران فعال ماهانه‌ی تیمز، از مرز ۳۲۰ میلیون نفر عبور کرده‌اند. علاوه بر این، فروشگاه اپلیکیشن تیمز اکنون دارای بیش از ۲۰۰۰ اپلیکیشن است که به شرکت‌ها امکان می‌دهد بیش از ۱۴۵٬۰۰۰ اپلیکیشن‌ تجاری سفارشی (LOB) ایجاد کنند. تیمز پیام‌رسان سازمانی مایکروسافت است.

مایکروسافت در تلاش برای بهبود تجربه‌ی کاربری و بهره‌وری، ChatGPT را اوایل سال جاری میلادی در تیمز ادغام کرد. این یکپارچگی به کاربران سازمانی اجازه می‌دهد تا بتوانند از تیمز برای فراخوانی دستیار Copilot استفاده کنند و کارهای مختلف را ساده‌تر انجام دهند.

در ماه اکتبر (مهر و آبان) شاهد معرفی نسخه‌ی جدید تیمز برای ویندوز و macOS بودیم. نسخه‌ی macOS به لطف استفاده از فناوری WebView2 مایکروسافت، وعده‌ی بهبود عملکرد قابل توجهی را می‌داد.

کاربران مایکروسافت تیمز اکنون می‌توانند از ۳ برابر سرعت نصب سریع‌تر، ۲ برابر زمان اجرای سریع‌تر، ۱٫۷ برابر جابه‌جایی سریع‌تر بین چت‌ها و ۲ برابر اتصال سریع‌تر در جلسات بهره ببرند. افزون بر این، مایکروسافت تیمز حالا ۵۰ درصد رم و ۷۰ درصد فضای ذخیره‌‌سازی کمتری اشغال می‌کند.

علاوه بر بهبود عملکرد، نسخه‌ی جدید تیمز ساده‌تر شده است و درهم ریختگی اعلان‌ها و پیام‌ها را به حداقل رسانده.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط