از پیام‌های طولانی خسته شده‌اید؟ Skype با هوش مصنوعی به داد شما می‌رسد

مایکروسافت وعده داده است که قابلیت کوتاه کردن پیام ازطریق هوش مصنوعی را به اسکایپ اضافه می‌کند.

ممکن است Skype یکی از بهترین برنامه‌های پیام‌رسانی نباشد، اما ویژگی‌های جدیدی را برای ارائه‌ی عملکرد بهتر دریافت خواهد کرد. مایکروسافت چندین ویژگی جدید را صرف نظر از سیستم‌عامل به اسکایپ اضافه کرده است تا این برنامه بیش از پیش عملکردی نرم و روان از خود ارائه دهد.

روش کوتاه کردن پیام در اسکایپ صرف نظر از اینکه در گوشی باشید یا لپ تاپ ساده خواهد بود. این برنامه به‌طور خودکار پاسخ‌های طولانی را شناسایی و آن‌ها را کوتاه می‌کند تا فقط در سه خط نشان داده شوند؛ در عین حال گزینه‌ای برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شود که می‌توانند با آن پیام کوتاه‌شده را گسترش دهند.

نحوه انجام این کار، توسط مایکروسافت اینگونه بیان شده که شاخص‌های بصری به این منظور وجود دارد تا در صورت لزوم پیام‌های طولانی را کوتاه کرده و آن‌ها را به کاربران نشان دهد. غول فناوری آمریکایی از روند کوتاه شدن پیام‌ها هنوز چیزی به نمایش نگذاشته است.

همچنین ردموندی‌ها مراقب هستند که چه زمانی نباید پیام‌ها را کوتاه کرد. اسکایپ کل محتوای پیام‌های کوتاه‌شده را نمایش می‌دهد تا هنگام ارسال کردن یک پیام منظور آن حفظ شود، این کار دریافت معنای واقعی پیام توسط کاربر را تضمین می‌کند.

در حالی که تجربه‌ی کوتاه‌سازی هوشمند پیام نوید عملکردی بهتر در اسکایپ را می‌دهد، مایکروسافت تعریف خاصی از پیام‌های طولانی ارائه نکرده است؛ در ضمن هنوز مشخص نیست کاربر می‌تواند این گزینه را خاموش کند یا نه.

بر اساس بیانیه‌ی رسمی مایکروسافت، قابلیت کوتاه کردن پیام به آخرین نسخه‌ی اسکایپ اضافه شده است. از دیگر ویژگی‌های این نسخه می‌توان تجربه‌ی بهبودیافته در بخش دوربین برای کاربران آیفون اشاره کرد. این تجربه‌ی بهبودیافته شامل طراحی جدید بخش دوربین برای عکاسی و ویرایش بهتر و فیلتر‌های جدیدی است که می‌توان هنگام سلفی گرفتن با اسکایپ آن‌ها را روی عکس اعمال کرد. همچنین کاربران در این نسخه می‌توانند با اسکن کد QR به راحتی به چت‌ها دسترسی پیدا کنند.

آخرین نسخه‌ی اسکایپ شامل رفع اشکال‌ها و بهبود پایداری این برنامه نیز می‌شود. باید توجه داشت که تغییرات مورد بحث مرحله‌به‌مرحله برای کاربران منتشر می‌شوند و درحال‌حاضر تنها کاربران نسخه‌ی اینسایدر به این قابلیت‌ها دسترسی دارند.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط