ارزان‌ترین پهپاد شرکت DJI با نام Mini SE در راه است

اخیرا اطلاعات مربوط به محصولی جدید متعلق به شرکت DJI در وب‌سایت والمارت رویت شده که به نظر می‌رسد مربوط به پهپاد ارزان‌قیمت این شرکت یعنی Mini SE باشد.

محصولی که اگرچه هنوز معرفی نشده، اما با توجه به اطلاعات فاش شده، می‌توان گفت که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به پهپاد مویک مینی (Mavic Mini) به نظر می‌رسد. شرکت DJI تا به اینجای سال، پُرکار ظاهر شده و علاوه بر رونمایی از مدل Air 2S، از پهپاد پیشرفته‌ای به نام DJI FPV نیز پرده برداشت.

حال اگر این اطلاعات درست باشد، می‌توان انتظار داشت در آینده نزدیک، طرفداران محصولات پرنده با ارزان‌ترین پهپاد شرکت DJI آشنا خواهند شد. طبق اطلاعاتی از وب‌سایت والمارت به دست آمده، Mini SE با وزن ۲۴۹ گرمی‌خود می‌تواند با یک بار شارژ، تا نیم ساعت در آسمان به پرواز درآید.

همچنین دوربین این پهپاد قادر است ویدیوهایی با رزولوشن ۲.۷K را با کمک یک لرزشگیر سه محوره ثبت کند. در خصوص کنترلر این پهپاد نیز باید گفت که بر اساس اطلاعات فاش شده، از یک کنترلر پیشرفته‌تر به نسبت آنچه برای مویک ایر ۲ معرفی شده، برای Mini SE جدید استفاده خواهد شد. فعلا چیزی در خصوص قیمت این محصول اعلام نشده اما از آنجایی که این شرکت، محصولی ارزان‌قیمت برای آن‌هایی که بودجه کافی برای خرید پهپادهای این شرکت را در اختیار ندارند، عرضه نکرده است، قطعا کمتر از ۳۹۹ دلاری است که در حال حاضر برای ارزان‌ترین مدل این شرکت در بازار تعیین شده است.

شرکت  DJI بخش زیادی از بازار پهپادها را در اختیار دارد و تاکنون چندین مدل محصول پیشرفته و حرفه‌ای را تولید و روانه بازار کرده است. حال به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت، نیم نگاهی نیز به بازار محصولات پایین‌رده و ارزان قیمت دارند و می‌خواهند در این حوزه نیز محصول قابل رقابت را عرضه کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *