اخبار قدیمی

آیفون ۱۶ پرو با رنگ جدید “تیتانیوم بیابانی” معرفی می‌شود

رنگ جدید آیفون ۱۶ پرو

بر اساس گزارش‌های اخیر، آیفون ۱۶ پرو احتمالاً با رنگ جدیدی به نام “تیتانیوم بیابانی” روانه بازار خواهد شد. این رنگ جدید ممکن است جایگزین رنگ آبی تیتانیومی مدل‌های پیشین شود.
به گفته منبعی معتبر با نام کاربری Maijin Bu در شبکه اجتماعی ایکس، آیفون ۱۶ پرو در ترکیب رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و خاکستری نیز عرضه خواهد شد. همچنین اشاره شده که رنگ طلایی این مدل نسبت به نسخه‌های قبلی تیره‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود اپل همچنان از بدنه تیتانیومی در آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس استفاده کند، مشابه آنچه که در سری آیفون ۱۵ پرو دیده شد.

آیفون 16 پرو

تصاویر قبلی منتشر شده توسط Sonny Dickson، دیگر منبع معتبر، نشان‌دهنده مدل‌هایی از آیفون ۱۶ پرو با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و رنگ جدیدی به نام “تیتانیوم بیابانی” بود. این رنگ جدید به احتمال زیاد جایگزین رنگ آبی تیتانیومی خواهد شد که در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس وجود داشت.

اگر این اطلاعات تأیید شود، سری آیفون ۱۶ پرو همچنان ترکیب رنگ‌های کلاسیک سفید، مشکی و تیتانیومی را حفظ خواهد کرد.
برخی کاربران در زیر پست Maijin Bu اظهار داشتند که رنگ جدید “تیتانیوم بیابانی” ممکن است نسبت به رنگ‌های برنزی یا قهوه‌ای، جلوه‌ای تیره‌تر داشته باشد.شایعات پیشین از احتمال وجود رنگ “رز” یا “رز گلد” به‌عنوان چهارمین رنگ تیتانیومی برای آیفون ۱۶ پرو خبر داده بودند. اپل به احتمال زیاد در ماه سپتامبر طی رویدادی بزرگ، سری آیفون ۱۶ را به همراه مدل‌های جدیدی از مک، آیپد و ایرپادز معرفی خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید که آیفون ۱۶ پرو با چه ترکیب رنگی به بازار عرضه خواهد شد. این مدل می‌تواند گزینه‌ای جذاب و متفاوت برای علاقمندان به آیفون باشد.

مطالبی که شاید دوست داشته باشید :

دستیار هوشمند جمینای رقیب سیری و open ai معرفی شد 

ویژگی های تازه آیفون ۱۶

منبع : دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا