چگونه در PES 2021 گل‌های نمایشی بزنیم؟

به نقل از ویجیاتو

می‌خواهید مهارت خود در PES 2021 را به رخ رقبایتان بکشید؟ تمام تاکتیک‌های هوشمندانه به جای خودشان، اما هیچ چیزی همچون یک گل خوشگل که مو به تن هیچ کسی باقی نمی‌گذارد نمی‌تواند نشان‌دهنده مهارتتان باشد. بنابراین، در این راهنمای PES 2021 می‌خواهیم نحوه انجام ضربات نمایشی برای گل زدن، یا همان فینیشینگ را توضیح دهیم. در ادامه این مطلب با ویجیاتو همراه باشید.

ضربه عقرب – Scorpion Kick
اسکیل‌های لازم:

Heel Trick
Acrobatic Finishing
می‌خواهید گلی که الیویه ژیرو در لباس آرسنال به کریستال پالاس زد را تکرار کنید؟

در حالی که گلزنتان مستقیم به سمت دروازه می‌دود، توپ باید به شکل هوایی درست به سمت او فرستاده شود. هنگامی که توپ شروع به سقوط به زمین کرد، جهت استیک چپ را به سمت دروازه بگیرید و دکمه شوت را بزنید. بسته به موقعیت، انیمیشن‌های مختلفی از ضربه عقرب مشاهده خواهید کرد.

ساید کیک – Side Kick
اسکیل‌های لازم:

Acrobatic Finishing
گلزنتان باید به سمت دروازه حرکت کند. توپ باید به طور هوایی، و به طوری که در محدوده‌ای بین جلو و کنار بازیکن فرود آید، به سمت او فرستاده شود. استیک چپ را به سمت دروازه بگیرید و شوت بزنید. این گونه، بازیکن به هوا می‌پرد و در یک حرکت زلاتان پسند، با بغل پا توپ را گل می‌کند.

ضربه برگردون – Bicycle Kick
اسکیل‌های لازم:

Acrobatic Finishing (ضروری نیست، اما به افزایش دقت ضربه کمک می‌کند)
گلزن در حالی که پشتش به سمت دروازه است باید ایستاده باشد. توپ باید به طور هوایی و حداقل در ارتفاعی به اندازه قد بازیکن به سمت او فرستاده شود. استیک چپ را به سمت دروازه بگیرید و شوت بزنید. با این کار، می‌توانید دوباره با گرت بیل یک سوپرگل مقابل لیورپول به ثمر برسانید، البته این بار در لباس تاتنهام!

یک راهکار دیگر این است که در صورت دریافت توپ به صورت زمینی، با فشردن استیک راست (R3/RS) توپ را به هوا بیاندازید (یا Flick کنید) و سپس شوت بزنید.

ضربه قیچی – Scissor Kick
اسکیل‌های لازم:

Acrobatic Finishing (ضروری نیست، اما به افزایش دقت ضربه کمک می‌کند)
بازیکن باید در زاویه ۹۰ درجه نسبت به دروازه ایستاده باشد و توپ را دریافت کند. اگر توپ به سمت شما سانتر شد، تنها کافیست استیک چپ را به سمت دروازه بگیرید و شوت کنید. اگر توپ زمینی بود، می‌توانید همانند مورد قبلی توپ را با فشردن استیک راست به هوا بفرستید و سپس ضربه خود را بزنید. پیتر کراوچ استقبال خواهد کرد!

رابونا – Rabona
اسکیل‌های لازم:

Rabona
هنگامی که با بازیکن خود در نزدیکی دروازه قرار دارید، در جهت پای ضعیف او حرکت کنید (یعنی اگر بازیکنتان راست پا است، به سمت چپ حرکت کنید). LT/L2 را نگه دارید و با نگه داشتن استیک چپ در جهت دروازه، یا شوت بزنید یا سانتر کنید. با سانتر، توپ به آرامی از بالای سر دروازه‌بان عبور خواهد کرد و با شوت، یک ضربه زمینی خواهید زد. تحقیرآمیزترین گلی که می‌توانید به هر تیمی بزنید، قطعا یک رابونای شیک و زیرکانه است.

منبع: کانال یوتیوب Shade

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *