همه در استیفای حقوق کودکان مسئولیت داریم

همه در استیفای حقوق کودکان مسئولیت داریم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جامعه امروز را کودکان دیروز می‌سازند و کودکان امروز، نقش آفرینان فردا هستند. خبرآنلاین-البرز؛ «عزیزاله شهبازی» در دیدار با معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری که روز چهارشنبه برای حضور در کنفرانس تخصصی حقوق کودک در البرز حضور یافته بود، افزود: جوامع برای دست یافتن به رشد و توسعه‌ی پایدار به امور متفاوتی می‌پردازند که در این میان موضوع پرورش و آموزش کودکان از جایگاه ویژه برخوردار است.

به گزارش خبرآنلاین از البرز : وی ادامه داد: گرچه پس از انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در حمایت از حقوق کودکان انجام شده ولی حمایت بیشتر از حقوق کودک در سطح کشور و استان با استفاده از ظرفیت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تحولی بزرگ همراه دارد.

شهبازی گفت: دفاع از حقوق کودک و هر اقدامی که امروز برای رشد اصولی کودکان انجام دهیم، سرمایه‌گذاری برای آینده و فردای روشن این سرزمین را در بر خواهد داشت.

وی افزود: دستگاه‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد باید طرح‌های خلاق و هدف‌مند خود را برای ارتقای قابلیت‌های نسل کودک ارائه دهند.

استاندار البرز اضافه کرد: همه کودکان به ویژه کودکان در معرض خطر به خدمات اجتماعی با کیفیت دسترسی برابر داشته باشند و فکر می‌کنم با برنامه‌ها و خط مشی که مرجع ملی دنبال می‌کند و با همکاری یونیسف و دستگاه.های عضو این مرجع، به این هدف دست پیدا کنیم.

وی گفت: تمام مسئولان، مردم، والدین و مددکاران در استیفای حقوق کودکان مسئولیت دارند زیرا کودکان همواره نیازمند حمایت هستند تا بتوانند رشد یابند و خلاقیت فردی و گروهی را آموزش ببینند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *