ویژگی جدید واتساپ اندروید و iOS را به هم نزدیکتر می کند

به نقل از نبض فناوری واتساپ به کاربران اجازه نمی دهد حساب های مشابه را در چندین دستگاه اجرا کنند؛ اما ممکن است در آینده این اتفاق بیفتد. واتساپ هر ماه ویژگی های جدیدی را آزمایش می کند؛ اما همه به آن ها دسترسی ندارند.

طبق گزارش اخیر WaBetaInfo، واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد تاریخچه چت خود را بین دستگاه های iOS و اندروید منتقل کنند. این بخشی از یک طرح بسیار بزرگتر است که به طور اساسی نحوه استفاده از واتساپ را تغییر می دهد؛ زیرا افراد می توانند از حسابی مشترک در چندین دستگاه به طور همزمان استفاده کنند.

اگرچه برنامه های شخص ثالثی وجود دارد که به شما امکان می دهد سابقه گپ خود را بین سیستم عامل های اندروید و iOS جابجا کنید؛ اما آنها با شرایط و مقررات سرویس دهی واتساپ مخالف هستند و نباید از استفاده شوند. خوشبختانه، واتساپ تلاش می کند تا با ارائه راه حل خود به کاربران این کار را ممکن کند.

براساس این گزارش به روزرسانی آینده برنامه واتساپ در اندروید و iOS این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا تاریخچه چت خود را بین سیستم عامل های مختلف منتقل کنند. تنها نیاز به نصب آخرین نسخه واتساپ برای جلوگیری از هرگونه مشکل است.

نبض فناوری نمی تنواند تاریخ دقیق انتشار این ویژگی را برای خوانندگان خود ارائه دهد، اما به نظر می رسد واتساپ پیشرفت زیادی در زمینه ورود این ویژگی برای همه کاربران داشته، بنابراین تا ورود آن به نسخه جدید واتساپ راهی نمانده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *