اخبار قدیمیسخت افزارموبایل

نکات مهم در صورت ابخوردگی ایفون۰

نکات بسیار مهم در صورت ابخوردگی ایفون

شرکت اپل در وب سایت خود اعلام کرده که کاربران در صورت به آب انداختن گوشی یا مشاهده اعلان مایع روی نمایشگر دستگاه موبایل خود به هیچ عنوان نبایستی گوشی را در معرض باد سشوار یا داخل کیسه برنج قرار دهند کار هایی که برای جلوگیری از خرابی دستگاه بسیار مرسوم است.

این شرکت از کاربران آیفون درخواسته تا برای خشک کردن آیفون از منابع حرارتی خارجی مانند سشوار یا جریان هوای فشرده استفاده نکنند. همچنین کاربران بایستی از قرار دادن اجسام خارجیجذب کننده ی رطوبت نظیر پنبه یا دستمال کاغذی درون کانکتور شارژ خودداری نمایند.

در ادامه اپل به کاربران آیفون هشدار می‌دهد تا گوشی خود را درون کیسه برنج قرار ندهند زیرا ذرات ریز برنج میتواند اسیب زا باشند
اپل ضمن توضیحاتی از کاربران درخواست می‌کند تا پس از ورود آب به کانکتور آیفون، درگاه شارژ را به سمت پایین بگیرند و با دست به آرامی به آن ضربه بزنند تا مایع اضافی ازان خارج شود. سپس بایستی گوشی را درون اتاقی با هوای خشک و تهویه مناسب قرار داد و بگذارند تا به صورت طبیعی روند خشک شدن خود را طی کند..

در صورت رعایت موارد گفته شده از اقدام برای شارژ دستگاه یا استفاده از لوازم جانبی بایستی برای مدت حداقل نیم ساعت منتظر بمانیم. اگر همچنان علامت زرد رنگ تعجب کماکان بر روی نمایشگر رویت شود؛ این موضوع به این معنی است که هنوز مقداری مایع درون کانکتور باقی مانده است. بنابراین گوشی باید در مکانی مناسب و تهویه ای مطلوب قرار گیرد.

شرکت اپل به کاربران خود توصیه کرده که اگر همچنان گوشی شما به‌طور کامل خشک شده و کماکان شارژ نمی‌شود؛ گوشی خود را از برق بکشید ومدتی بعد دوباره تلاش کنید.

 درباره خبر توسعه Ios 19 با رمز لاک مطالعه کنید.

ویژگی‌های جدید آیفون ۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا