لپ تاپ ال جی Ultra Gear 17 با یک نمایشگر ۱۷ اینچی رونمایی شد

به گزارش گجت نیوز لپ تاپ ال جی Ultra Gear 17 با یک نمایشگر غول پیکر ۱۷ اینچی WQXGA، پردازنده نسل یازدهمی اینتل Core i5 و کارت گرافیک GTX 1650Ti معرفی شد.

شایعاتی وجود ندارد که نشان می‌دهد ال جی احتمالاً به تجارت گوشی‌های هوشمند پایان دهد؛ اما این برند کره‌ای همچنان در صنعت نمایشگرسازی پیشرو است. شرکت کره‌ای ال جی ساعاتی پیش از یک لپ تاپ مجهز به نمایشگر ساخت خودش برای بازار کره رونمایی کرد. این لپ تاپ ال جی Ultra Gear 17 نام دارد و یک محصول توانمند محسوب می‌شود.

لپ تاپ ال جی Ultra Gear 17

اولترا گیر ۱۷ همانطور که از نامش پیداست به یک نمایشگر غول پیکر ۱۷ اینچی WQXGA با پنل LCD و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل تجهیز شده است. علیرغم اندازه‌ی بزرگ، این نمایشگر کیفیت تصویر واضح و شادابی را ارائه می‌کند. در قلب تپنده آن پردازنده نسل یازدهمی Core i5 اینتل حضور دارد که ۸ گیگابایت رم DDR4 3200MHz و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی M.2 NVMe SSD آن را همراهی می‌کند. به لطف اسلات‌های جداگانه، هم رم و هم حافظه داخلی توسط کاربر قابل ارتقاء است. علاوه بر این باید به حضور کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650Ti در داخل چیپست این لپ تاپ اشاره کرد که محیط پرسرعت و راحتی را هم برای گیمینگ و هم مونتاژ ویدیو فراهم می‌کند.

لپ تاپ ال جی Ultra Gear 17 علیرغم اندازه بزرگ نمایشگرش، با وزن ۱.۹۵ کیلوگرمی خیلی سنگین به نظر نمی‌رسد. ضمن اینکه یک باتری ۸۰ وات ساعتی نیز وظیفه دارد انرژی آن را تأمین کند. ال جی هیچ صحبتی از مدت زمان شارژدهی این لپ تاپ نکرده، اما به «طولانی بودن عمر باتری» آن اشاره کرده است. این لپ تاپ همچنین به سیستم خنک کننده با توان دوگانه مجهز است که خیلی سریع حرارت داخل دستگاه را توسط دو خنک کننده از بین می‌برد و اجازه می‌دهد حتی سنگین‌ترین نرم افزارها نیز در شرایط پایداری اجرا شوند.

از درگاه‌های تعبیه شده روی لپ تاپ جدید ال جی نیز می‌توان به ۳ درگاه USB 3.1، یک درگاه USB 4 با پشتیبانی از USB-PD، یک درگاه HDMI و یک ورودی DC برای شارژ اشاره کرد. ال جی اولترا گیر ۱۷ با قیمتی در حدود ۱۹۹۰ دلار وارد بازار کره شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *