مشاهده تمام فعالیت های خود بر روی اینستاگرام

در این مطلب همراه ما باشید تا بدانید چطور می توانید تمام سوابق داده های خود و فعالیت های انجام شده توسط اکانت اینستاگرام خود را مشاهده کنید. ببینید چطور تمام داده های شما و سوابق شما موجود هستند … با ما همراه باشید.

اینستاگرام یک فضای مجازی و یک شبکه اجتماعی می باشد که در آن شما تصاویر، ویدئو و … خود را به اشتراک می گذارید. اینستاگرام تمام فعالیت های شما نگهداری می کند و شاید برای شما هم جالب باشید که تاکنون چه کارهایی را انجام داده اید و یا اینکه چه چیزهایی را دیده اید و … . اکثر شبکه های اجتماعی داده های مرتبط با ما را جمع آوری می کنند : این مطلب به آنها کمک می کند تا بتوانند درباره ما تجربه کسب کرده و آنچه را که به ما نزدیکتر است به ما نمایش دهند.

اینستاگرام به ما این اجازه را می دهد تا تمام اطلاعاتی را که درباره ما جمع آوری کرده است مشاهده کنیم، و تمام آنها را در یک جای جداگانه ذخیره و نگهداری می کند. زیاد تلاش نکنید هیچکدام از این اطلاعات و سوابق را نمی توانید بر روی برنامه اینستاگرام خود پیدا کنید. در اینجا ما به شما می گوییم که برای مشاهده این اطلاعات باید به کجا بروید.

برای شروع ابتدا بر روی این لینک کلیک کنید. وارد یک صفحه مطابق شکل زیر خواهید شد که در آن باید اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام خود را وارد نمایید. حتما به آدرس صفحه مورد نظر در مرورگر خود دقت کنید.

insta001

پس از انجام عملیات احراز هویت شما وارد یک صفحه می شوید که در این صفحه تمام اطلاعات موجود به حساب کاربری شما ذخیره شده است.

insta002

این صفحه تمام اطلاعات بصورت طبقه بندی موجود می باشد و شما براحتی می توانید تمام عملیات صورت گرفته بر روی حساب کاربری خود را مشاهده کنید. از جستجوهایی که انجام داده اید تا اینکه چه کسانی شما را فالو کرده اند و … همینطور می توانید سوابق مربوط به هر بخش را نیز پاک کنید.

insta003

با استفاده از این اطلاعات است که اینستاگرام آنچه را که به دنبالش هستید سریعتر به شما نشان می دهد و به علایق و تمایلات شما آگاهی دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *