محدودیت زمانی تماس‌ در نسخه رایگان اپلیکیشن Zoom برداشته می‌شود

به نقل از زوم ایت

کاربران نسخه‌ی رایگان اپلیکیشن زوم، تنها ۴۰ دقیقه می‌توانند تماس ویدئویی برقرار کنند که موقتا این محدودیت در روز شکرگزاری برداشته می‌شود.

پلتفرم‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های ارتباطی به کاربردی‌ترین سرویس در دوران بحران کرونا تبدیل‌ شده‌‌اند و افراد می‌‌توانند در شرایط خطرناک و محدودیت ایجاد‌شده، به‌صورت مجازی از حال آشنایانشان جویا شوند یا حتی جلسات کاری و آموزشی برگزار کنند.

اپلیکیشن زوم ازجمله سرویس‌هایی است که با خانه‌نشینی و دورکاری افراد، نیاز بسیاری از آن‌ها را برطرف می‌کند؛ اما باید به این نکته‌ اشاره کنیم نسخه‌ی رایگان چنین پلتفرم‌هایی محدودیت زمانی برای برقراری تماس می‌گذارند که با گذشت این زمان، تماس قطع می‌شود و کاربران به تماس مجدد مجبور می‌شوند.

حال، با نزدیک‌شدن به ۲۶ نوامبر (۶ آذر) و روز شکرگزاری، اپلیکیشن زوم با ارسال توییتی اعلام کرد در این روز، محدودیت زمانی مکالمه در نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن را برمی‌‌دارد تا کاربران بتوانند زمان بیشتری را به‌صورت مجازی با خانواده و آشنایانشان صرف کنند.

روز شکرگزاری امسال با سال گذشته متفاوت و ازآنجا‌که همه‌گیری ویروس کرونا شدت گرفته است، افراد برای حفظ سلامتی‌شان از دیدار حضوری اجتناب و با استفاده از اپلیکیشن‌های تماس ویدئویی مانند زوم، به‌صورت مجازی این مراسم را جشن می‌گیرند.

در حالت عادی، تمامی کاربران نسخه‌ی رایگان زوم می‌توانند ۴۰ دقیقه تماس ویدئویی برقرار کنند و با قطع‌شدن این زمان، به تماس مجدد مجبور می‌شوند که تجربه‌ی ناخوشایندی را در تماس‌های گروهی ایجاد می‌کند.

ناگفته نماند رقبای زوم چنین محدودیت‌های مشابهی را اعمال کرده‌اند. گوگل میت ۶۰ دقیقه‌ و سیسکو ۵۰ دقیقه محدودیت زمان در تماس در نظر گرفته‌اند و سازمان‌ها برای جلوگیری از قطع‌شدن تماس‌های کاری و مشارکت تعداد بیشتری از کارکنان در جلسات مجازی، با پرداخت مبلغی از تمامی خدمات این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند.

به‌هرحال، حذف یک‌روزه‌ی محدودیت زمانی، یک مزیت محسوب می‌شود و کاربران می‌توانند از نیمه‌شب روز شکرگزاری تا ۶ بامداد ۲۷ نوامبر بدون محدودیت از سرویس اپلیکیشن استفاده کنند.

منبع: THEVERGE

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *