مایکروسافت ابزار رایگان ساخت وب سایت راه‌اندازی کرد

مایکروسافت به‌تازگی ابزار جدید رایگانی برای ساخت وب‌سایت راه‌اندازی کرده است. سرویس ساخت وب‌سایت بخشی از پروژه‌ی مرکز بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing Center) مایکروسافت محسوب می‌شود و امکان می‌دهد وب‌سایت را از صفر بسازید و محتواهای شبکه‌های اجتماعی را در آن وارد کنید یا پویش تبلیغاتی راه بیندازید. طبق گزارش خبرگزاری ویندوزسنترال، هدف اصلی پروژه‌ی جدید مایکروسافت کمک به کسب‌و‌کارهای کوچک است تا بتوانند فرایند بازاریابی را مؤثرتر انجام دهند.

مایکروسافت در بیانیه‌ی جدیدش می‌گوید براساس اطلاعات به‌دست‌آمده از اتحادیه‌ی کسب‌و‌کار کوچک (Small Business Association) بیش از ۳۶ درصد از کسب‌و‌کارهای این‌چنینی وب‌سایت اختصاصی ندارند. نداشتن وب‌سایت می‌تواند مشکل‌ساز شود؛ زیرا براساس داده‌های Blue Corona، بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از مردم پیش از مراجعه به کسب‌و‌کار یا خرید محصول، در ابتدا برای دیدن سابقه‌ی آن کسب‌و‌کار آنلاین جست‌و‌جو می‌کنند.

به‌منظور استفاده از ابزار ساخت وب‌سایت مایکروسافت باید در بخش Digital Marketing Center حساب کاربری ایجاد کنید. پس از واردکردن برخی اطلاعات، روی گزینه‌ی My Website در بخش بالا سمت راست صفحه کلیک کنید و در صفحه‌ی جدیدی که باز می‌شود، وب‌سایت بسازید.

اگر تصمیم بگیرید وب‌سایت را برپایه‌ی صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید، ابزار مایکروسافت اطلاعات لازم نظیر تصاویر را از صفحه استخراج می‌کند تا وب‌سایت ایجاد شود. درصورت تمایل، می‌توانید عنوان و توضیح نیز به وب‌سایت اضافه کنید، گزینه‌هایی نظیر تماس و ارسال ایمیل قرار دهید، تصویر کاور انتخاب کنید و بخش‌های نظیر گالری و لینک‌های اجتماعی و اطلاعات تماس با شرکت را بگذارید. کارشناس رسانه‌ی ویندوزسنترال می‌گوید چند دقیقه با ابزار مایکروسافت کار کرده و متوجه سهولت استفاده از آن شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *