طرح اپل برای تعویض هدفون‌های ایرپادز پرو که مشکل صدا دارند

به نقل از زوم ایت

اپل اعلام کرده است هدفون‌های ایرپادز پرو که خراب هستند و با مشکل صدا مواجه شده‌اند، تعویض خواهد کرد.

بعضی وقت‌ها شاهد مشکلاتی در محصولات اپل هستیم و این شرکت با راه‌اندازی طرح‌هایی، سعی می‌کند محصولات خراب را تعویض کند. حالا این شرکت اعلام کرده است قصد دارد هدفون‌های ایرپادز پرویی که با مشکل راهی بازار شده‌اند، تعویض کند. اپل اعلام کرده است هدفون‌های ایرپادز پرو که تا قبل از ماه اکتبر راهی بازار شده‌اند، شامل این طرح می‌شوند. به گفته اپل، درصد بسیار کمی از این گجت‌ها دچار مشکل هستند.

اپل به شکل خاص اعلام نکرد که ایرپادز پرو چه مشکلاتی دارد؛ اما احتمال دارد کدستگاه‌های خراب دارای ترک باشند یا زمانی‌که صداهای بیرونی شنیده می‌شود، صدای استاتیک افزایش پیدا می‌کند. این احتمال هم وجود دارد که فناوری حذف صدای مزاحم آن به‌درستی کار نکند.

ترک‌خوردگی یا افزایش صداهای داینامیک در محیط‌های شلوغ در زمان ورزش کردن یا صحبت کردن با تلفن.
حذف صدای مزاحم به شکل درست کار نمی‌کند؛ مثلا صدای باس از دست می‌رود یا صدایی که در پس‌زمینه شنیده می‌شود افزایش پیدا می‌کند؛ مانند صدای خیابان یا هواپیما.
استفاده از این طرح مدت‌زمان وارانتی محصولات را افزایش نمی‌دهد؛ اما اپل یک یا هر دو گوشی ایرپادز پرو معیوب را تعویض خواهد کرد؛ حتی اگر دوسال از زمان فروش آن‌ گذشته باشد. اگر چنین مشکلی دارید، می‌توانید با پشتیبانی اپل تماس بگیرید یا به اپل استور مراجعه کنید؛ البته در ایران نمی‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

منبع: ENGADGET

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *