اندروید ۱۰ به احتمال زیاد در تاریخ ۳ سپتامبر عرضه خواهد شد

گوگل هفته گذشته به‌طور رسمی اعلام کرد که نام نسخه بعدی سیستم عامل موبایلی این شرکت، اندروید ۱۰ خواهد بود و  هیچ اسم دیگری به غیر از این نخواهد داشت. این گفته نشانه آن است که تاریخ راه‌اندازی نسخه پایدار سیستم عامل جدید بسیار نزدیک است.

البته این موضوع توسط دو نماینده پشتیبانی مشتریان گوگل نیز تایید شده است. در هر دو مورد، که متفاوت از هم نیز بودند، نمایندگان مربوطه در پاسخ به پرسشی درباره زمان انتشار اندروید ۱۰ پاسخ مشابهی را داد‌ه‌اند: روز ۳ سپتامبر.

Android-10

در سال‌های گذشته، نمایندگان پشتیبانی مشتریان گوگل معمولا اطلاعات درستی در اختیار نداشتند، اما این‌بار به نظر می‌رسد که اطلاعات آنها با روال کار گوگل مطابقت دارد. چنانچه می‌دانید گوگل بسته‌های امنیتی جدید خود را در اولین دوشنبه هر ماه ارایه می‌کند. در صورتی که آن روز در آمریکا تعطیل باشد، کار به روز بعد موکول می‌گردد. اولین دوشنبه ماه بعد، روز ۲ سپتامبر می‌شود که از قضا در آمریکا تعطیل است. با این حساب به نظر می‌رسد که روز ۳ سپتامبر محتمل‌ترین تاریخ برای ارایه اندروید ۱۰ باشد. سال گذشته اندروید ۹ پای در نخستین دوشنبه ماه آگوست عرضه شد که یک ماه زودتر از تاریخ فعلی بود.

ضمنا انتظار می‌رود که اندروید ۱۰ بر روی تمام گوشی‌های پیکسل گوگل که شامل مدل‌های اصلی و مدل‌های جدید ۳a و ۳a XL می‌شوند، اجرا گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *