YouTuber حالا کنترل بیشتری روی دیدگاه‌ها دارند

تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب از‌این‌پس کنترل بیشتری روی فرایند انتشار دیدگاه‌ها خواهند داشت.

یوتیوب با معرفی قابلیتی جدید، یکی از نگرانی‌های اصلی‌ تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم را برطرف کرده است.

پلتفرم ویدئویی بزرگ گوگل امروز قابلیت جدیدی رونمایی کرد که به‌کمک آن، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند انتشار دیدگاه‌ها را موقتاً متوقف کنند. به‌گفته‌ی یوتیوب، این قابلیت انعطاف‌پذیری بیشتری برای مدیریت دیدگاه‌ها در‌اختیار یوتیوبرها می‌گذارد.

براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی Google، پیش‌از‌این یوتیوبرها فقط سه گزینه برای مدیریت دیدگاه‌ها داشتند: منتشرنشدن تا زمان بازبینی دیدگاه‌ها و غیرفعال‌کردن امکان ثبت نظر و انتشار تمامی دیدگاه‌ها بدون بررسی.

قابلیت جدید یوتیوب که Pause نام دارد، به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا تصمیم‌گیری درباره‌ی وضعیت دیدگاه‌ها را به زمان دیگری موکول کنند.

نام‌گذاری برخی دیگر از قابلیت‌های مدیریت محتوا در یوتیوب نیز تغییر کرده است تا برای کاربران ملموس‌تر باشند. برای مثال، به‌جای داشتن بخشی در تنظیمات با عنوان «توقف انتشار نظرات احتمالاً نامناسب برای بررسی بیشتر» و گزینه‌ای فرعی برای «افزایش سخت‌گیری»، حالا کاربران فقط لازم است تا از بین سه گزینه‌ی «روشن» و «خاموش» و «توقف موقت» یکی را انتخاب کنند.

پس از فعال کردن امکان ثبت نظرات، گزینه‌های بیشتری شامل None (بدون بازبینی)، Basic (عدم انتشار نظرات احتمالا نامناسب برای بررسی بیشتر)، Strict (افزایش سخت‌گیری در انتشار نظرات) و Hold All (توقف کامل انتشار نظرات) دردسترس خواهند بود.

ویژگی‌های جدید اشاره‌شده از همین امروز از‌طریق بخش تنظیمات کامنت‌ها در اپلیکیشن یوتیوب یا YouTube Studio در‌دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط