ترفند جدید گوگل برای فشار به اپل: تبلیغ RCS در پلی استور

گوگل در تلاشی دیگر برای ترغیب اپل به پذیرش استاندارد پیام‌رسانی RCS، تبلیغاتی درمورد این پروتکل در فروشگاه گوگل‌پلی منتشر کرده است.

گوگل از مدت‌ها قبل پشتیبانی از استاندارد پیام‌رسانی RCS را آغاز کرد و اکنون در فروشگاه پلی‌استور تبلیغاتی را برای استفاده از پروتکل مذکور نمایش می‌دهد. تبلیغ جدید در فروشگاه برنامه‌ی گوگل، مزیت‌های RCS و روش فعال‌سازی آن را به‌طور پیش‌فرض در برنامه‌ی پیام‌رسان Messages توضیح می‌دهد.

احتمالاً تاکنون بخشی از تلاش‌های کمپین گوگل برای ترغیب اپل به پذیرش RCS را دیده‌اید که البته سازنده‌ی آیفون همچنان از این کار امتناع می‌ورزد. فشار‌های غول جستجوی اینترنت به اپل از سال گذشته بیشتر شد و تبلیغاتی در بیلبوردهای بزرگ شهرهای مطرح جهان و همچنین وب‌سایت‌های پرطرفدار نمایش داد.

تاکنون تلاش‌های گوگل برای اینکه اپل RCS را بپذیرد، بی‌نتیجه بوده است. به‌هرحال گوگل همچنان دست از تلاش‌های خود برنداشته و اخیراً حتی سامسونگ هم به کمپین توسعه‌دهنده‌ی اندروید پیوست.

اکنون گوگل در تلاشی جدید برای متقاعد کردن اپل به استفاده از استاندارد RCS، تبلیغی جدیدی در فروشگاه گوگ‌پلی قرار داده است. کارت‌های این فروشگاه در نسخه‌ Web وجود دارد؛ این یعنی تبلیغات مذکور اپل را هدف قرار داده زیرا وب‌سایت پلی‌استور در دستگاه‌های مک و iOS مثل مک بوک و آیفون نیز دردسترس قرار دارد.

منبع :زومیت

مطالب مرتبط