iOS 13 با چهار کاراکتر انیموجی جدید از می‌رسد

اپل همیشه از رویدادهای WWDC برای ارائه آخرین جزئیات و خصوصیات نسخه‌های بعدی سیستم‌عامل موبایل iOS که قرار است به‌زودی از راه برسند استفاده می‌کند. امسال، WWDC در تاریخ ۳ ژوئن برگزار می‌شود و همه انتظار دارند که iOS 13 بیشترین توجهات را به‌خود جلب کند. پس زمان زیادی باقی نمانده است. گفته می‌شود که بخش جذاب iOS بعدی کاراکترهای جدید انیموجی هستند.

اخبار زیادی در خصوص این‌که چه امکانات و ویژگی‌های جدیدی در iOS 13 وجود خواهد داشت منتشر شده است، از جمله دارک مود در تمام سیستم، تب‌های مربوط به اپلیکیشن و یک حرکت جدید دست برای undo، و البته یک تغییر کلی و اساسی در واسط آیپدها.

علاوه بر موارد فوق، قرار است در iOS 13 تعداد زیادی انیموجی (ایموجی‌های انیمیشنی) ببینیم. فعلا اپل یک پیش‌نمایش از ۲۳۰ کاراکتر جدیدی که به کتابخانه خود اضافه کرده را نشان داده، اما یک گزارش جدید خبر از چهار مورد انیموجی جدیدتر می‌دهد.

به‌گفته «استیون تروتون-اسمیت»، توسعه‌دهنده، کاربران آخرین مدل‌های گوشی آیفون به‌زودی قادر خواهند بود تا سر خود را در قالب گاو، اختاپوس، موش و هم‌چنین صورت ایموجی قرار دهند.

با این‌که به‌نظر می‌رسد صورت‌های ایموجی خیلی جالب باشند اما شاید جالب‌ترین آن سر موش باشد. البته باید دید که به‌خاطر همکاری اپل و والت دیزنی، سر موش در iOS 13 مربوط به شخصیت معروف کارتونی یعنی میکی ماوس است یا این‌که باید منتظر یک موش معمولی باشیم.

ویژگی انیموجی روی گوشی‌های آیفون ایکس، آخرین مدل آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR و هم‌چنین جدیترین مدل آیپد پرو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *