Huawei از تبلت میت‌پد پرو ۱۱ با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه رونمایی کرد

میت پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ هواوی در واقع نخستین تبلت بازار مجهز به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای است.

هواوی از مدل ۲۰۲۴ تبلت میت‌پد ۱۱ به همراه لپ‌تاپ میت‌بوک D16 رونمایی کرد. میت‌پد ۱۱ اولین تبلت جهان با پشتیبانی از ارتباط ماهواره ای دوطرفه محسوب می‌شود که از نمایشگر ۱۱ اینچی و ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.

شهریورماه سال جاری، هواوی از تبلت میت‌پد پرو با نمایشگر ۱۳.۲ اینچی رونمایی کرد. حالا این شرکت نسخه بهبودیافته تبلت خود را در سال ۲۰۲۴ با قابلیت‌ ارتباط ماهواره‌ای در دسترس کاربران قرار می‌دهد و نمایشگر دستگاه جدید نیز ۱۱ اینچی است و مشخصات سخت‌افزاری آن تاحدی ضعیف‌تر از نسخه قبلی است.

مشخصات تبلت هواوی میت‌پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴

تبلت جدید هواوی میت‌پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ مجهز به نمایشگر ۱۱ اینچی اولد با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این تبلت جدید مجهز به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. در پنل پشتی تبلت جدید، ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیگسلی و دوربین دیگر ۸ مگاپیکسلی است.

هواوی میت‌‌پد پرو ۱۱ با پردازنده کرین ۹۰۰۰s و رم ۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. همچنین این دستگاه جدید در دو مدل با ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. باتری تبلت جدید ۸۳۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی است. دستگاه مذکور از شارژ سریع ۶۶ وات و سیستم عامل HarmonyOS 4 نیز پشتیبانی می‌‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی آن اتصال ماهواره‌ای دوطرفه از طریق ماهواره‌های BeiDou است که این دستگاه را به اولین تبلت جهان با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای تبدیل کرده است.

دستگاه جدید از قلم M-Pencil نیز پشتیبانی می‌کند. گفتنی است حاشیه‌های تبلت متقارن هستند و طراحی آن به‌گونه‌ای است که قلم M-Pencil به کناره دستگاه به صورت مغناطیسی متصل می‌شود. هواوی میت‌پد پرو ۱۱ همچنین مجهز به اسپیکر قدرتمندی است.

تبلت هواوی میت‌پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ با رم ۱۲ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، با قیمت ۶۰۵ دلار به بازار عرضه می‌شود. نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه با قیمت ۶۶۰ دلار به ‌فروش می‌رسد.

کاربران می‌توانند از تاریخ ۸ دسامبر برابر با ۱۷ آذرماه، دستگاه جدید را در رنگ‌های سبز، آبی، مشکی و سفید خریداری کنند.

مشخصات لپ‌تاپ میت بوک D16 مدل ۲۰۲۴

هواوی از لپ‌تاپ MateBook Pro D16 مدل ۲۰۲۴ با نمایشگر ۱۶‌ اینچی IPS LCD و وضوح ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶‌ به ۱۰ و حداکثر روشنایی تا ۳۰۰ نیت نیز رونمایی کرد. این دستگاه به وبکم ۱۰۸۰ پیکسل و اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور مجهز شده است.

مدل پایه این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Core i5 نسل سیزدهم اینتل و گرافیک اینتل UHD است. این در حالی است که مدل‌های قدرتمند آن مجهز به پردازنده‌های i7 و i9 با گرافیک Intel Iris Xe هستند. همه مدل‌ها دارای رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR4X و حافظه یک ترابایت M.2 SSD هستند.

هواوی میت بوک D16 2024 در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود. مدل پایه Core i5 با قیمت ۷۰۵ دلار، نسخه Core i7 با قیمت ۸۴۷ دلار و مدل Core i9 با قیمت ۹۱۷ دلار عرضه می‌شود.

منبع : دیجیاتو

مطالب مرتبط