اسلک با پلتفرم ایکس خداحافظی می‌کند

اسلک با هدف تمرکز بر منابعی که کاربران بیشتری از آن‌ها استفاده می‌کنند، حساب کاربری خود را در ایکس (توییتر سابق) غیرفعال کرد.

اسلک (Slack) حساب کاربری خود را در ایکس (توییتر سابق) غیرفعال کرده است. این شرکت قبلاً ازطریق اکانت مذکور، به‌روزرسانی‌های مربوط به مشکلات و قطعی‌های پلتفرمش را به‌اشتراک می‌گذاشت. کوین آلبرز، معاون تجربه‌ی مشتریان اسلک در بیانیه‌ای گفت:

ما تصمیم گرفتیم حساب SlackStatus را غیرفعال کنیم تا ارتباطات خود را درمورد حوادث، یکپارچه و منابع را روی مواردی که کاربر بیشتری دارند متمرکز کنیم.
– کوین آلبرز، اسلک

حساب کاربری اسلک در ایکس، راهکاری مفید برای مطلع‌شدن از مشکلات لحظه‌ای این پلتفرم بود. پست جدید شرکت توضیح می‌دهد اگر تمایل دارید وضعیت اسلک را تحت‌نظر قرار دهید باید به صفحه‌ی اصلی اعلام وضعیت این پلتفرم مراجعه کنید.

اسلک می‌گوید هرگونه سؤال مرتبط با مشکلات را ازطریق حساب اصلی خود با آدرس SlackHQ پاسخ خواهد داد. آلبرز همچنین اشاره کرد کاربران می‌توانند از RSS و Atom برای دریافت به‌روزرسانی‌های جدید استفاده کنند.

برخی شرکت‌های دیگر نیز سرمایه‌گذاری خود را روی ایکس کاهش داده‌اند. به‌عنوان مثال American Express حساب AskAmex را از اوایل آگوست غیرفعال کرد.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط