ChatGPT حالا رسماً به اینترنت دسترسی پیدا کرده است؛ ادغام با DALL-E 3 به‌صورت بتا

ChatGPT از جمله مدل‌های انقلابی حوزه هوش مصنوعی بود که تحولات زیادی را ارائه کرد. حالا OpenAI ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کرده است.

ChatGPT که از اوایل این ماه در قالب نسخه بتا به اینترنت دسترسی پیدا کرده بود، حالا ویژگی مرور اینترنت را به‌طور رسمی دریافت کرده است. علاوه بر این، هوش مصنوعی تولید تصویر DALL-E 3 نیز اکنون در نسخه بتا برای مشترکان ChatGPT Plus و Enterprise در دسترس است.

OpenAI از ماه مارس دسترسی سرویس‌های اینترنتی را برای ChatGPT فراهم کرد، حرکتی که از همان ابتدا با خطرات ذاتی خود همراه بود. سپس در ماه مه، این شرکت جستجو از طریق بینگ، موتور جستجوی متعلق به شرکت مایکروسافت را برای چت‌بات خود فراهم کرد و نهایتاً در اواخر ماه ژوئن، این قابلیت را برای نسخه موبایلی ChatGPT نیز ارائه کرد. البته این ویژگی جدید پس از اینکه مشخص شد ChatGPT می‌تواند محتواهای پولی را نیز نمایش دهد، از دسترس خارج شد.

با این حال در اواخر سپتامبر، OpenAI دوباره ویژگی مرور با بینگ را برای چت‌بات خود فراهم کرد، اما این بار وعده داد که از دستورالعمل‌های ارائه‌شده توسط صاحبان محتوا پیروی کند. حالا این قابلیت که از آن با عنوان Browse with Bing یاد می‌شود، رسما در دسترس تمام مشترکین ChatGPT Plus و Enterprise قرار گرفته است و دیگر نیازی نیست تا مانند نسخه بتا از طریق تنظیمات آن را فعال کرد.

ادغام DALL-E 3 با ChatGPT

علاوه بر این، OpenAI همچنین مدل هوش مصنوعی تولید تصویر DALL-E 3 را یک ماه پس از معرفی آن، به‌عنوان نسخه بتا در دسترس کاربران چت‌بات خود قرار داده است.

DALL-E 3 در حال حاضر به‌صورت بتا از طریق نسخه وب و موبایل ChatG‌PT در دسترس است و کاربران می‌توانند این ویژگی را با انتخاب گزینه «DALL-E 3 (Beta)» از برگه GPT-4 در Chat‌GPT فعال کنند. با وجود این ادغام، کاربران می‌توانند بسیار ساده‌تر درخواست‌های خود را به چت‌بات ارائه کنند و مهم‌تر اینکه در گفتگو خود، از ChatGPT تصویر دریافت کنند.

منبع : دیجیاتو

مطالب مرتبط