Broadcom پس از تصاحب VMware اخراج کارمندان این شرکت را شروع کرد

برودکام با قرداردی ۶۹ میلیارد دلاری VMware را تصاحب کرد و اکنون اخراج برخی کارکنان شرکت جدیدش را آغاز کرده است.

برخی کارمندان VMware روز دوشنبه متوجه شدند پس‌ از فروخته‌شدن این شرکت به برودکام (Broadcom)، شغل خود را از دست خواهند داد.

Broadcom اولین‌بار در می ۲۰۲۲ گفت VMware را با قراردادی به‌ ارزش ۶۱ میلیارد دلار خریداری خواهد کرد و علاوه‌براین پرداخت ۸ میلیارد دلار از بدهی‌های خالص شرکت مذکور را پذیرفت. برودکام اعلام کرد خرید VMware در ۲۲ نوامبر و پس‌از دریافت مجوزهای نظارتی چین، بسته شد. این شرکت برای انجام خرید مذکور باید مجوزهای دیگری از ایالات‌متحده و بریتانیا نیز دریافت می‌کرد.

برخی کارمندان VMware روز دوشنبه ایمیلی دریافت کردند که در آن نوشته شده بود: «برودکام خرید VMware را تکمیل کرد. به‌عنوان بخشی از برنامه‌ریزی یکپارچه‌سازی و پس‌ از ارزیابی نیازهای سازمانی، نقش‌های مورد نیاز را شناسایی کردیم. با کمال تأسف به اطلاع می‌رسانیم که دوره‌ی استخدام شما پایان یافته است.»

در بخش دیگری از ایمیل ارسالی برودکام به کارکنان اخراج‌شده‌ی VMware آمده است: «از شما برای تعهد و خدماتتان تشکر می‌کنیم. ما می‌خواهیم این انتقال را تا جایی که امکان دارد آسان کنیم و به‌همین‌دلیل بسته‌ی حمایتی به شما ارائه خواهد شد و علاوه‌براین دوره‌ی اخطار با حقوق و بدون‌ کار برایتان در نظر گرفته‌ایم.»

Business Insider می‌نویسد، درحال حاضر مشخص نیست دقیقاً چه تعداد از کارکنان VMware تحت‌تأثیر اخراج دسته‌جمعی اخیر قرار گرفته‌اند و برودکام نیز تاکنون جزئیاتی در این مورد ارائه نداده است.

برخی کارمندان VMware پیش‌بینی می‌کنند برودکام شرکت متبوعشان را به چند واحد تقسیم خواهد کرد. چندین مدیر ارشد VMware طی سال‌ گذشته این شرکت را ترک کرده‌اند و از طرفی برخی از کارکنانش نگران تضاد فرهنگی با برودکام هستند زیرا از آن‌ها درخواست شده است بار دیگر به دفتر محل کارشان بازگردند.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط