اخبار جدیدموبایل

آیفون SE 4 و آیپد ایر جدید احتمالا اوایل ۲۰۲۵ معرفی می‌شوند

آیفون SE 4 کی معرفی میشود؟

به گفته «مارک گرمن» از بلومبرگ، آیفون SE 4 احتمالاً طراحی مشابه مدل‌های جدید آیفون خواهد داشت و از قابلیت فیس‌آیدی بهره‌مند می‌شود. نکته مهم‌تر، پشتیبانی از Apple Intelligence، سیستم هوش مصنوعی اپل است که پیش از این فقط در مدل‌های پرچم‌دار مانند آیفون ۱۵ پرو و ۱۶ استفاده شده است. اگر این شایعه درست باشد، آیفون SE 4 باید ۸ گیگابایت رم داشته باشد تا بتواند این فناوری را اجرا کند.

آیفون SE جدید به احتمال زیاد شباهت زیادی به آیفون ۱۴ خواهد داشت و حاشیه‌های بزرگ و دکمه هوم در این مدل حذف شده‌اند. همچنین، شایعات حاکی از آن است که اپل به‌جای استفاده از صفحه‌نمایش LCD، از پنل OLED برای این مدل بهره خواهد برد.

آیفون SE 4

گرمن همچنین خبر داده است که در کنار این آیفون مقرون‌به‌صرفه، اپل قرار است نسل جدید آیپد ایر را در دو اندازه ۱۱ و ۱۳ اینچ معرفی کند. این مدل‌ها علاوه بر بهبودهای داخلی، احتمالاً به همراه کیبوردهای جدید ارائه می‌شوند که شاید برخی از ویژگی‌های کیبوردهای آیپد پرو را نیز در خود داشته باشند.

طبق روال معمول، اپل ممکن است این محصولات را در ماه‌های مارس یا آوریل (اسفند یا فروردین) در یک رویداد آنلاین یا از طریق یک اطلاعیه مطبوعاتی معرفی کند. آخرین مدل آیفون SE در مارس ۲۰۲۲ معرفی شد، درحالی‌که جدیدترین آیپد ایر در مه ۲۰۲۳ با تراشه M2 و اولین مدل ۱۳ اینچی عرضه شد.

مطلب پیشنهادی

نمایشگر هوشمند اپل ظاهرا ۲۰۲۵ منتشر میشود

مدیرعامل اپل بیش از ۵۰ میلیون دلار از سهام خود را فروخت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا