اخبار جدیدرویداد ها

اولین ربات اپل ساخته میشود !

آیا ربات اپل ساخته میشود؟؟

به‌نظر می‌رسد که اولین ربات اپل، توسط شرکت چینی فاکسکان طراحی و ساخته خواهد شد. براساس گزارش‌هایی از زنجیره تأمین، این شرکت چینی در حال کار روی طراحی و توسعه بازوی رباتیک و قاب‌های این دستگاه جدید است.

در گذشته، شایعاتی درباره برنامه‌های اپل برای عرضه یک ربات جدید که ترکیبی از آیپد و هوم‌پاد باشد، مطرح شده بود. حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که فاکسکان مسئولیت ساخت اولین ربات اپل را برعهده خواهد گرفت.

براساس گزارش iPhone Addict، فاکسکان قرار است بازوی رباتیک و قاب این دستگاه جدید را تولید کند. علاوه بر این، شرکت هونگژون، که یکی از زیرمجموعه‌های فاکسکان است و به خاطر تجربه زیادش در تولید قطعات رباتیک، به‌ویژه با ربات FoxBot شناخته شده، بخش‌های مکانیکی و قاب اولین ربات اپل را تولید خواهد کرد. این ربات که با کد J595 شناخته می‌شود، دارای نمایشگری مشابه آیپد و یک بازوی رباتیک خواهد بود و به یک هسته مرکزی در اکوسیستم اتوماسیون خانگی اپل تبدیل خواهد شد.

سوال اصلی این است که اولین ربات اپل چه زمانی و توسط چه شرکتی ساخته می‌شود؟ چندی پیش گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد اپل تیمی اختصاصی برای توسعه محصولی رباتیک دارد. در ابتدا تصور می‌شد که این پروژه ممکن است سال‌ها به طول بیانجامد، اما بلومبرگ اخیراً گزارش داده که جاه‌طلبی‌های این پروژه کاهش یافته و اپل بر روی یک دستگاه رومیزی با ترکیبی از یک نمایشگر آیپد و بازوی رباتیک متمرکز شده است.

به‌گفته مارک گرمن از بلومبرگ، این ربات اپل دارای نمایشگری است که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و حرکت به بالا و پایین را با استفاده از یک بازوی رباتیک باریک خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد که اپل با اولین ربات خود قصد دارد تجربه‌ای جدید و منحصر‌به‌فرد را به کاربران خود ارائه دهد.

از اپل بیشتر بخوانید

رنگ جدید ایفون در گوشی آیفون ۱۶ پرو

بازگشت اپیک گیمز و فورتنایت به اپل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا