یک قابلیت عالی به واتساپ اضافه می‌شود

 

واتساپ روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که باعث اسان سازی روند ارسال فایل‌ها خواهد شد.

گوگل اپلیکیشن اشتراک‌گذاری فایل پیش‌فرض اندروید یعنی Nearby Share را با Quick Share سامسونگ امیخته کرده است. در این بروزرسانی، امکان اشتراک‌گذاری یکپارچه‌ی فایل را بین گوشی‌های اندرویدی و کامپیوترهایی که از سیستم‌عامل کروم و ویندوز استفاده می‌کنند، فراهم می‌کند.

در همین حال، واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای انتقال فایل‌ها با مخاطبین است. براساس اطلاعات درز کرده ، آخرین نسخه‌ی بتای اندروید واتساپ، از بلوتوث برای انتقال فایل استفاده می‌کند.

ویژگی مذکور به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌هایی تا حجم ۲ گیگابایت به اشتراک بگذارند که در مقایسه با روش‌های قبلی مانند ارسال فایل از طریق چت یا استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری، سریع‌تر و راحت‌تر است.

هر دو کاربر برای انتقال صحیح و درست فایل‌ها باید در بخش Share Files اپ باشند و تا زمان اتمام انتقال در این قسمت بمانند. واتساپ برای انتقال فایل‌ها از رمزگذاری سرتاسری استفاده می‌کند و شماره تلفن کاربران هنگام انتقال فایل‌ قابل مشاهده نخواهد بود.

هنوز زمان انتشار  این قابلیت مشخص نیست. این پیام‌رسان تاکنون چندین ویژگی جدید از جمله ایجاد نظرسنجی و پیام صوتی به کانال‌ها را اضافه کرده است

منبع:زومیت

مطالب مرتبط