هواوی به‌زودی عرضه جهانی کامپیوتر رومیزی MateStation S را آغاز می‌کند

به نقل از دیجیاتو غول بزرگ صنعت فناوری چین در شبکه اجتماعی توییتر به مخاطبان خود گفت که به‌زودی اولین کامپیوتر رومیزی خود را به بازارهای خارج از چین عرضه می‌کند. این شرکت پارسال از دستگاهی به نام MateStation B515 رونمایی کرد و آن را برای شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی به بازار فرستاد. ولی با توجه به پوستری که از MateStation S منتشر شده، به نظر می‌رسد که این دستگاه ظریف‌تر از B515 است.

سری MateStation S با هدف پوشش بازار مصرف‌کنندگان عادی طراحی شده است. هواوی در این سری قابلیت‌هایی مثل آنتن وای‌فای دوگانه، بلوتوث ۵.۰، یک درگاه USB-C (USB 2.0)، یک درگاه USB-A (USB 3.2 Gen 2) و یک جک هدفون را ارائه می‌کند. این محصول دارای قابلیت کنترل هوشمند دماست که می‌تواند بر اساس دمای سیستم سرعت فن را تنظیم کند. علاوه بر این، باله‌هایی برای توزیع نامتقارن حرارت روی این دستگاه طراحی شده که به کنترل بهینه‌تر دما کمک می‌کند.

هواوی MateStation S را با یک مانیتور ۲۳.۸ اینچی عرضه می‌کند که از پنلی از نوع IPS با نسبت صفحه به بدنه ۹۰ درصدی، وضوح FHD معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، نسبت تصویر ۱۶ به ۹، نور زمینه LED و نسبت کنتراست ۱۰۰۰ به ۱ بهره می‌برد. این مانیتور از مرکز بین‌المللی TUV Rheinland هم مجوز گرفته تا کمترین آسیب را به چشم وارد کند. به‌علاوه، هواوی یک کیبورد و موس را همراه کامپیوتر خود عرضه می‌کند.

MateStation S با پردازنده AMD Ryzen 5 4600G APU، هشت گیگابایت رم ۳۲۰۰ مگاهرتزی DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه M.2 SSD به بازار می‌آید. این سیستم به‌صورت پیش‌فرض از ویندوز ۱۰ بهره می‌برد و از قابلیت‌هایی مثل Huawei Share برخوردار است. قیمت این دستگاه هنوز اعلام نشده، اما انتظار داریم که هواوی خیلی زود آن را اعلام کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *