اخبار قدیمی

نمایشگر هوشمند اپل ظاهرا ۲۰۲۵ منتشر میشود

چه اخباری درباره نمایشگر هوشمند اپل منتشر شده؟

شایعات درباره برنامه‌های اپل برای ساخت یک نمایشگر هوشمند اپل شبیه به آیپد، مدت‌هاست که در جریان است. حالا طبق یک گزارش جدید، به نظر می‌رسد این نمایشگر هوشمند اپل بالاخره سال آینده با یک سیستم‌عامل جدید روانه بازار شود.

این خبر از سوی “مارک گرمن” در خبرنامه هفتگی بلومبرگ منتشر شده و بر اساس آن، اپل در حال ساخت نمایشگر هوشمند اپل است که از سیستم‌عاملی به نام “homeOS” بهره می‌برد. این سیستم‌عامل جدید بر پایه tvOS، که در دستگاه‌های Apple TV استفاده می‌شود، طراحی شده است و ممکن است مشابه نرم‌افزار هوم‌پادها عمل کند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این نمایشگر هوشمند اپل پشتیبانی از “Apple Intelligence” است، قابلیتی که هنوز در هوم‌پادها وجود ندارد. این دستگاه نمایشگری خواهد داشت که از اپلیکیشن‌های معروف اپل مثل تقویم، یادداشت‌ها و Home پشتیبانی می‌کند. حتی گزارش‌هایی مبنی بر وجود مگنت‌هایی برای نصب این نمایشگر هوشمند اپل روی دیوار نیز منتشر شده است.

تا به امروز، شایعات مختلفی درباره طراحی این نمایشگر هوشمند منتشر شده است. برخی می‌گویند این دستگاه شبیه هوم‌پاد با نمایشگر خواهد بود و برخی دیگر ادعا می‌کنند اپل در حال کار روی یک ربات مجهز به نمایشگر است که قابلیت برقراری تماس ویدیویی هم دارد. همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که اپل روی دستگاهی به نام HomeAccessory کار می‌کند که کنترل آن از راه دور و با حرکات دست امکان‌پذیر است. این دستگاه نیز قرار است با سیستم‌عامل homeOS عرضه شود، اما جزئیات بیشتری هنوز منتشر نشده است.

مطلب پیشنهادی

شاهکار فولکس واگن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا